AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Jeg jobber i bhg og vasker håret hver dag. Anonymkode: 35737...f10
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Du trenger ikke vaske hele håret bare fordi luggen blir litt svett. Vask luggen bare. Anonymkode: c4bfe...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Å vaske håret hver dag gjør at håret blir mer fett. Evt bruk tørrsjampo mellom hårvask. Anonymkode: 622a7...728
AnonymBruker Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september Jeg måtte vaske håret daglig tidligere fordi det ble fett. Byttet til purifying/rensende shampo og nå vasker jeg håret 2 ganger i uken hvis jeg bruker tørrshampo, 3 ganger uten. Prøv å bytte til detox/rensende shampo? Anonymkode: fde88...e46
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 17.44): Du trenger ikke vaske hele håret bare fordi luggen blir litt svett. Vask luggen bare. Anonymkode: c4bfe...f3d Det er forskjell på svett og fett hår. TS; bruk tørrshampo i luggen når den blir fet. Velg en type som ikke inneholder benzen eller andre sterke stoffer. Aller helst en i pulverform istedet for spray med drivgass. Anonymkode: db623...f21
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september Tror du må prøve å venne håret til å vaske det mer sjeldent. Prøv annenhver dag en periode, det vil hjelpe på lengre sikt. Kanskje du skulle latt luggen vokse ut, så kan du ha hele håret i hestehale? Da er det ikke så ille om håret er litt fett annenhver dag😊 Begynn en helg du ikke skal noe spesielt, vask det fredagen, og vent til mandagen, da får du en kikkstart😊 Anonymkode: 3eb73...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå