AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Har svært tørr t-sone (flasser konstant) og middels tørr ellers. Anonymkode: 87d70...cf1
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Jeg bruker denne https://www.kicks.no/paulas-choice-resist-barrier-repair-advanced-moisturizer-50-ml?search-query=pa I tillegg bruker jeg retinol regelmessig, men denne kremen er super for hudbarrieren og fuktighet i huden. Anonymkode: 26d55...b6b
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker denne https://www.kicks.no/paulas-choice-resist-barrier-repair-advanced-moisturizer-50-ml?search-query=pa I tillegg bruker jeg retinol regelmessig, men denne kremen er super for hudbarrieren og fuktighet i huden. Anonymkode: 26d55...b6b Takk for tips! Ts Anonymkode: 87d70...cf1
Capazitet Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Body Shop har ein utglattande nattkrem med edelweiss som er antirynke. Fins og som dagkrem, men utan spf
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Capazitet skrev (10 timer siden): Body Shop har ein utglattande nattkrem med edelweiss som er antirynke. Fins og som dagkrem, men utan spf Takk for tips, hilsen ts. Anonymkode: 87d70...cf1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:59 #6 Skrevet lørdag kl 00:59 Maria miarcle Anonymkode: 2b845...f0b
Kvalitet Skrevet lørdag kl 04:01 #8 Skrevet lørdag kl 04:01 Capazitet skrev (På 30.8.2025 den 0.45): Body Shop har ein utglattande nattkrem med edelweiss som er antirynke. Fins og som dagkrem, men utan spf Hvorfor er den god?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:06 #9 Skrevet lørdag kl 04:06 Da jeg bikket 40 måtte jeg legge om hele hudpleierutinen, huden ble utrolig tørr og sensitiv. Så nå bruker jeg faktisk Bepanthen-salve som fuktighetskrem. Den er veldig tykk, og holder på fett og fuktigheten hele natten. Jeg bruker den som "forsegling" over fuktserum, growth factors og rosehip seed oil. Anonymkode: fb957...b5d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:32 #10 Skrevet lørdag kl 04:32 Den grønne Weleda eller Weleda light bruker jeg om jeg er veldig tørr en periode. Anonymkode: eff43...e79
Gulline Skrevet lørdag kl 04:53 #11 Skrevet lørdag kl 04:53 Jeg blander to fuktighetsserum fra MAC og bruker dagkrem fra Elisabeth Arden over. Brukte Retinol nattestid i lang tid,, men merket aldri noen forskjell så jeg gikk over til mer fukt istedet. Bruker de samme serumene på dagtid og, men da bruker jeg solkrem som dagkrem.
Capazitet Skrevet lørdag kl 11:09 #12 Skrevet lørdag kl 11:09 Kvalitet skrev (7 timer siden): Hvorfor er den god? Det var meint som eit tips. Eg har ein prøve av denne og syns den var ålreit
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:37 #13 Skrevet lørdag kl 11:37 Capazitet skrev (28 minutter siden): Det var meint som eit tips. Eg har ein prøve av denne og syns den var ålreit Du må jo nesten begrunne. Anonymkode: fb957...b5d
Capazitet Skrevet lørdag kl 14:25 #14 Skrevet lørdag kl 14:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må jo nesten begrunne. Anonymkode: fb957...b5d Ute og kverrulerer? Nice job, troll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå