AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Altså du får en bursdagsgave og på kortet står det at hun er svært taknemmelig for vennskapet og håper på flere turer og fine samtaler fremover. Jeg synes det er litt ubehagelig og føler hun på en måte klamrer seg til et vennskap jeg selv føler at jeg ikke får så mye ut av, og som jeg helst vil fase ut. Man kan jo takke for turer og fester, men litt rart å takke for selve vennskapet. Er det vanlig å gjøre det? Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Tenker det er helt normalt, forutsatt at du fikk gave også? Ellers skriver man ofte litt sort på sånne kort, hadde ikke tatt alt bokstavelig og ikke overtenkt. Anonymkode: 9b95a...f8d 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Ja, ganske vanlig vil jeg si! Anonymkode: 21913...4d2 9 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Normalt, vanlig og fint. Det eneste kleine, og ufine av deg, er at du ikke har signalisert tydelig at du ikke føler deg så nære henne. Anonymkode: 1d4ae...9c0 5 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Helt normalt! Har jeg gjort mange ganger, og mottatt mange ganger. Anonymkode: 2cce6...f02 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Normalt, vanlig og fint. Det eneste kleine, og ufine av deg, er at du ikke har signalisert tydelig at du ikke føler deg så nære henne. Anonymkode: 1d4ae...9c0 Hvordan signaliserer jeg det uten at det blir kleint og at jeg fremstår som ufin? Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Næmmen, det er jo superkoselig! Jeg er ikke typen som skriver slikt selv, men tenker faktisk en må vere flinkere til å vise att en setter pris på de rundt en i hverdagen. Anonymkode: 7252a...f28 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Gode venner skriver slikt, men om dette er nærmest en bekjent du har dårlig kjemi med, da kan det bli kleint. Anonymkode: eda31...14b 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan signaliserer jeg det uten at det blir kleint og at jeg fremstår som ufin? Anonymkode: 569fa...64d Start med å si at du ikke ønsker bursdagsgave, i alle fall.... Merkelig å villede henne videre. Anonymkode: 1d4ae...9c0
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gode venner skriver slikt, men om dette er nærmest en bekjent du har dårlig kjemi med, da kan det bli kleint. Anonymkode: eda31...14b Jeg føler ikke at vi er så nære, så kanskje derfor det føles kleint. Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Det viser jo at hun setter stor pris på deg,det må du ta med deg. Har hun hatt det vanskelig så du har vært en venn i nøden kanskje? Jeg er typen som setter pris på venner og kan sende takkekort og små gaver. Men hvorfor betyr du mer for henne enn hun for deg? Anonymkode: 1853a...30d
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler ikke at vi er så nære, så kanskje derfor det føles kleint. Anonymkode: 569fa...64d Jeg vil tro det. Om du ikke ble glad, men følte deg beklemt, da bestod nok ikke dette vennskapet lakmustesten. Håper det ordner seg for dere begge. Anonymkode: eda31...14b
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Start med å si at du ikke ønsker bursdagsgave, i alle fall.... Merkelig å villede henne videre. Anonymkode: 1d4ae...9c0 Bursdagsgaver har jeg sluttet å ønske meg. Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil tro det. Om du ikke ble glad, men følte deg beklemt, da bestod nok ikke dette vennskapet lakmustesten. Håper det ordner seg for dere begge. Anonymkode: eda31...14b Det var noe jeg fikk tilsendt i posten og ikke noe jeg måtte ta stilling til der og da. Jeg føler meg litt låst med dette takkekortet og med et vennskap jeg ikke føler gir meg så mye. Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det viser jo at hun setter stor pris på deg,det må du ta med deg. Har hun hatt det vanskelig så du har vært en venn i nøden kanskje? Jeg er typen som setter pris på venner og kan sende takkekort og små gaver. Men hvorfor betyr du mer for henne enn hun for deg? Anonymkode: 1853a...30d Jeg har tydeligvis vært en venn i nøden ser jeg. For meg virker det ikke helt ekte, men noe hun lirer av seg. Hun er også veldig opptatt av å fremheve folk hun er sammen på Facebook og tagge dem med " vært på tur med verdens beste Trine " etc. Jeg måtte si i fra at jeg ikke var så begeistret for akkurat det der. Det er godt mulig at hun skriver alt dette her for å holde på vennskap heller enn at akkurat de personene betyr så mye for henne. Hva vet jeg. Anonymkode: 569fa...64d
exictence Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august Du svarer bare: Tusen takk for gaven og hyggelig kort 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bursdagsgaver har jeg sluttet å ønske meg. Anonymkode: 569fa...64d Er sosiale antenner og kommunikasjon generelt litt utfordrende for deg? Anonymkode: 1d4ae...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er sosiale antenner og kommunikasjon generelt litt utfordrende for deg? Anonymkode: 1d4ae...9c0 Håper ikke det. Anonymkode: 569fa...64d
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august Jeg hadde blitt kjempeglad. Årsaken til at du reagerer negativt er at du ikke ønsket et slikt kort fra nettopp denne personen. Det er det samme med sjekking: Dersom vi finner personen attraktiv blir vi sjarmert, dersom vi ikke gjør det blir vi irritert Anonymkode: d7edb...8fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde blitt kjempeglad. Årsaken til at du reagerer negativt er at du ikke ønsket et slikt kort fra nettopp denne personen. Det er det samme med sjekking: Dersom vi finner personen attraktiv blir vi sjarmert, dersom vi ikke gjør det blir vi irritert Anonymkode: d7edb...8fa Det er godt mulig. Jeg forventet ikke et slikt kort fra denne personen,og føler jeg litt lås i denne relasjonen. Det er vanskelig å skulle fase ut personen etter dette. ts Anonymkode: 569fa...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå