Sukkerbunn Skrevet fredag kl 15:27 #1 Skrevet fredag kl 15:27 Hei, jeg har bakt ostekake- hjerteformen til Cacas. jeg må snu kaken/hvelves før den serveres. kaken skal leveres lokalet i kveld men ikke spises før i morgen. Hadde dere hvelvet den/snudd den i kveld før den leveres eller gjort det i morgen? der er det kjøkken og egen servitør. Men vet ikke om de tar på seg det, er jo litt risiko da 🎂
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:31 #2 Skrevet fredag kl 15:31 Burde ikke velves rundt før rett før den skal spises. Du skal vel være tilstede og kan fikse det selv i morgen? Anonymkode: 79355...ae7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:33 #3 Skrevet fredag kl 15:33 Dypp formen i litt varmt vann før du snur den så løsner den veldig fort. Jeg ville ikke gjort det før i morgen Anonymkode: 67223...133
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:34 #4 Skrevet fredag kl 15:34 Det du eventuelt kan gjøre er å snu den,.forsikre deg om at den har løsn så den ligger på fatet, så bare ha på formen. Hiv på en lapp "løftes forsiktig før servering" eller noe. Anonymkode: 67223...133 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå