Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opprettet profil i dag på Tinder og har likt noen profiler. På noen av dem opplever jeg at det blir umiddelbar match og jeg tenker de knapt har hatt tid til å like min profil enda. Så hvorfor skjer dette? Har de en type profil som automatisk matcher de som liker dem?

Anonymkode: 78033...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller kvinne? 

Hvis du er kvinne så er det slik at mange menn høyresveiper alt uten å se på profilene. Tinder er laget slik at du skal få en god start så når du oppretter en ny profil vil den da raskt bli vist til mange. Når din profil blir høyresveipet kommer disse matchene tidlig i køen hos deg og derfor får du treff på "alle" i begynnelsen.

Dette gjelder også om du er mann, bortsett fra at kvinner ikke høyresveiper alt og dermed tar det litt lengre tid.

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne er det nok faktiske matcher.

Er du mann er det nok bots.

Anonymkode: 7a823...c1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har opprettet profil i dag på Tinder og har likt noen profiler. På noen av dem opplever jeg at det blir umiddelbar match og jeg tenker de knapt har hatt tid til å like min profil enda. Så hvorfor skjer dette? Har de en type profil som automatisk matcher de som liker dem?

Dette er veldig vanlig hvis du er kvinne.

Når jeg laster ned Tinder får jeg varsel om at over 99+ personer har likt profilen min, etter under fem minutter. 

Når jeg skal begynne å sveipe så dukker det opp en kø av profiler som allerede har likt profilen min. 

Skjønner ikke hvordan de kan ha rukket det på så kort tid?

Tror betalende kunder får opp «nye profiler».

Tror veldig mange menn bare trykker 💗 uansett. 

Virker som at det er veldig mange flere menn på Tinder enn kvinner, så de får færre å velge i mellom?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? mann eller dame? Mulig flere i noen aldersgrupper og mann/dame. Menn sveiper fortere enn damer kanskje.

Anonymkode: 7c172...989

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de allerede har trykket like på deg før du liker dem, så blir det match i samme øyeblikk som du liker dem. 👍

Anonymkode: 4a865...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det betyr i alle fall at de har sittet aktivt på Tinder når jeg laget profil da, det sier jo litt det også tenker jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar. Det betyr i alle fall at de har sittet aktivt på Tinder når jeg laget profil da, det sier jo litt det også tenker jeg. 

Dette skjønte jeg ikke? Folk er vel aktive til ulike tider, og ja - noen har sikkert vært aktiv akkurat når du bestemte deg for å lage en profil…? 😂😂

Anonymkode: 84d10...b3b

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette skjønte jeg ikke? Folk er vel aktive til ulike tider, og ja - noen har sikkert vært aktiv akkurat når du bestemte deg for å lage en profil…? 😂😂

Anonymkode: 84d10...b3b

Ja. Og mange har nok vært igjennom bunken og får ikke opp så mange, samtidig som nye profiler alltid promoteres litt ekstra. 

Anonymkode: 4a865...a5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, at de var aktive samtidig som deg sier det..

Hva sier det om deg? Eller dem?

Anonymkode: 7231a...f69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du?

Mann eller dame?

AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (22 timer siden):

Dette er veldig vanlig hvis du er kvinne.

Når jeg laster ned Tinder får jeg varsel om at over 99+ personer har likt profilen min, etter under fem minutter. 

Når jeg skal begynne å sveipe så dukker det opp en kø av profiler som allerede har likt profilen min. 

Skjønner ikke hvordan de kan ha rukket det på så kort tid?

Tror betalende kunder får opp «nye profiler».

Tror veldig mange menn bare trykker 💗 uansett. 

Virker som at det er veldig mange flere menn på Tinder enn kvinner, så de får færre å velge i mellom?

Ja, det er helt riktig. Etter lang tid med nesten ingen matcher og uten å få til mer enn 1 date på flere år , Jeg ser gjennomsnittlig bra ut, jobber som ingeniør og har bachelorgrad. Tok bedre bilder og gjorde en innsats i profilen. Jeg gikk så inn i en depresjon, sleit med dette, prøvde flere andre sider og apper. 

Så sjekket jeg tinders statestikk og den nevner at 89% av brukerene på tinder er menn. Så 9 menn per dame. Jeg prøvde andre apper og fant ei dame fra utlandet og det ble min vei til kjærlighet og for å bli lykkelig i livet.  Nå er jeg gift med en fantastisk dame og fått meg en nydelig stedatter.

Det er en helt annen verden for menn og damer på tinder osv her. 

Anonymkode: 37914...14a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt riktig. Etter lang tid med nesten ingen matcher og uten å få til mer enn 1 date på flere år , Jeg ser gjennomsnittlig bra ut, jobber som ingeniør og har bachelorgrad. Tok bedre bilder og gjorde en innsats i profilen. Jeg gikk så inn i en depresjon, sleit med dette, prøvde flere andre sider og apper. 

Så sjekket jeg tinders statestikk og den nevner at 89% av brukerene på tinder er menn. Så 9 menn per dame. Jeg prøvde andre apper og fant ei dame fra utlandet og det ble min vei til kjærlighet og for å bli lykkelig i livet.  Nå er jeg gift med en fantastisk dame og fått meg en nydelig stedatter.

Det er en helt annen verden for menn og damer på tinder osv her. 

På flere år prøvde du ikke noe annet enn apper.

Jeg vet det er trist og bra du har noen så problemet er løst for deg.

Men foe andre, det står ikke i betingelsene at her er det garanti for kjærlighet, møter, eller at det er ulovlig å hverken slette appen eller være sosial med damer utenfor den. Noen menn virker så dypt avhengig av tinder på tross av at de ikke møter en sjel, dere holder den som om den er døra rose flyter på i titanic. 

Anonymkode: 41107...f5b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men foe andre, det står ikke i betingelsene at her er det garanti for kjærlighet, møter, eller at det er ulovlig å hverken slette appen eller være sosial med damer utenfor den. Noen menn virker så dypt avhengig av tinder på tross av at de ikke møter en sjel, dere holder den som om den er døra rose flyter på i titanic. 

Å det er ikke oss damer sin feil at vi ikke liker tinder, de av oss som ikke gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg var deprimert men holdt meg gående med studier og å bygge karriere.

ja det er en annen diskusjon, det er ikke så lett å treffe så mange damer utenom når man går på studie og så jobb med 95% menn.  Men jeg har bygget opp mer mot inni meg over tid. Tilslutt ble det til at jeg ville prøve å finne noen fra utlandet eller å prøve å melde meg på kurs med mange damer for å komme i kontakt med dem for å kunne be noen med ut .

dette er en helt reel problemstilling i samfunnet i dag og det er veldig mange som tror det feiler noe med dem fordi de ikke får noe kontakt på nettdating her.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Å det er ikke oss damer sin feil at vi ikke liker tinder, de av oss som ikke gjør. 

Nei jeg kan forstå grunnene , det er bare noe med å se hvordan realiteten er der inne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg var deprimert men holdt meg gående med studier og å bygge karriere.

ja det er en annen diskusjon, det er ikke så lett å treffe så mange damer utenom når man går på studie og så jobb med 95% menn.  Men jeg har bygget opp mer mot inni meg over tid. Tilslutt ble det til at jeg ville prøve å finne noen fra utlandet eller å prøve å melde meg på kurs med mange damer for å komme i kontakt med dem for å kunne be noen med ut .

dette er en helt reel problemstilling i samfunnet i dag og det er veldig mange som tror det feiler noe med dem fordi de ikke får noe kontakt på nettdating her.

Det er dumt du ble deprimert, og det er sannt at det er vanskelig å finne steder å møte noen. Jeg har ingen steder å møte menn, men har ikke gitt opp, kun periodevis fauk av oi det vil aldri skje, så tilbake til, joda han er der ute. 

Jeg bare forstår ikke den, norske damer er vanskelig vinkelen jeg føler du tar når du sier du tydde til utlandet. Jeg er glad på dine vegne og ikke imot utøandet, kanskje er det der ute jeg også finner min. 

Men du hadde ikke tid, du la ikke mer i det utenfor. Det er jo det, ikke noe med oss å gjøre. Det er bare en app.

Du la i innsats hos dama du har nå, en innsats du ikke la inn hos noen fra norge. Å det går fint. Men ikke lag det om til en, norske damer er vanskelige for å ikke være et tastetrykk unna. 

Si heller at det er apper folk må gå bort fra. Eneste er når det er med noen som ønsker å møtes verden over, for da er det lettere med app på en helt annen skala, enn når vi helst vil møte han på en mer romantisk, privat og jornær måte ansikt til ansikt hvor vi kan kjenne han mer på kroppen. Noen liker tinder da, så det er litt håp. Men plis ikke bli bittre over en app så få damer er på, vi er ikke takeaway.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er dumt du ble deprimert, og det er sannt at det er vanskelig å finne steder å møte noen. Jeg har ingen steder å møte menn, men har ikke gitt opp, kun periodevis fauk av oi det vil aldri skje, så tilbake til, joda han er der ute. 

Jeg bare forstår ikke den, norske damer er vanskelig vinkelen jeg føler du tar når du sier du tydde til utlandet. Jeg er glad på dine vegne og ikke imot utøandet, kanskje er det der ute jeg også finner min. 

Men du hadde ikke tid, du la ikke mer i det utenfor. Det er jo det, ikke noe med oss å gjøre. Det er bare en app.

Du la i innsats hos dama du har nå, en innsats du ikke la inn hos noen fra norge. Å det går fint. Men ikke lag det om til en, norske damer er vanskelige for å ikke være et tastetrykk unna. 

Si heller at det er apper folk må gå bort fra. Eneste er når det er med noen som ønsker å møtes verden over, for da er det lettere med app på en helt annen skala, enn når vi helst vil møte han på en mer romantisk, privat og jornær måte ansikt til ansikt hvor vi kan kjenne han mer på kroppen. Noen liker tinder da, så det er litt håp. Men plis ikke bli bittre over en app så få damer er på, vi er ikke takeaway.

Jeg sier ikke at norske damer er vanskelige.

men jeg sier at å møte noen via datingapper eller sider er veldig vanskelig å få til, uansett om du ser etter forhold eller dater for ekteskap.

jeg traff min fra utlandet litt via tilfeldigheter når jeg prøvde badoo. Der så jeg at det var mange utenlandske damer som hadde skiftet lokasjoner som hit. Det var mye enklere å komme i kontakt med de og da bestemte jeg meg for å satse på det selv om jeg måtte fly jorden rundt og ha langdistanse over tid.

uansett så var jeg på det tidspunktet der at jeg hadde snart begynt å sjekke etter utenlandske sider og ting som singeltreff, singelturer osv. Men jeg fant ei som var veldig bra for meg og nå bor vi sammen her i Norge.

har aldri nevnt noe om takeaway, jeg har alltid datet for å finne ei for resten av livet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sier ikke at norske damer er vanskelige.

men jeg sier at å møte noen via datingapper eller sider er veldig vanskelig å få til, uansett om du ser etter forhold eller dater for ekteskap.

jeg traff min fra utlandet litt via tilfeldigheter når jeg prøvde badoo. Der så jeg at det var mange utenlandske damer som hadde skiftet lokasjoner som hit. Det var mye enklere å komme i kontakt med de og da bestemte jeg meg for å satse på det selv om jeg måtte fly jorden rundt og ha langdistanse over tid.

uansett så var jeg på det tidspunktet der at jeg hadde snart begynt å sjekke etter utenlandske sider og ting som singeltreff, singelturer osv. Men jeg fant ei som var veldig bra for meg og nå bor vi sammen her i Norge.

har aldri nevnt noe om takeaway, jeg har alltid datet for å finne ei for resten av livet.

Jeg vet du var ute etter kjærligheten. Det er hvor enkelt du ønsket at prosessen å finne den skulle være når jeg sier take away. Dere forventer at vi skal være tilgjengelige til å dates eller annet gjennom mobilen alene, helst flokket på en side så dere har utvalg og en større sjangse å få ei. Og du var heldig og fannt ei på den måten. Også fordi hun ville ha noen fra Norge og oppholde seg ikke i Norge til å ta andre valg enn å være på nett for den opppgaven. Derfor mye lettere. Vi er i Norge, vi har valg.

Det er mange menn som er så ute av seg over damer fordi tinder ikke fungerer for dem. Det fungerte ikke for oss heller. Det er bare en app. Så ikke egentlig til deg, men til alle menn. Om noen her inne eller der ute har endret syn på damer over en app, tenk over at dere setter en app høyere enn mennesker og vår realitet. Verden er der enda selv om tinder drømmen ikke er den enkle utvei for de av dere den er umulig for.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...