AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Hva synes dere om spilevegg på stue som feks en kontrastvegg? Noen som har erfaringer, fornøyd? Post gjerne bilder 🤩🤩 Anonymkode: 084c2...6cb
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Det ser utdatert ut, var bare populært en kort periode. Anonymkode: f3170...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Gikk av moten for noen år siden, om det spiller noen rolle for deg. Anonymkode: aac6c...757
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Det er noe av det styggeste jeg kan tenke meg. Anonymkode: bd002...7f3
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Kommer helt an på hvordan det er stylet eller hvordan det passer inn med resten av rommet, fargene og møblementet. Trenger ikke å bety noe at det ikke nødvendigvis er «på moten» nå, alle har forskjellig stil man liker! Anonymkode: 5b738...075 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Vi holder på å lage en sånn i steden for spillevegg. Superfornøyd med å varme opp rommet med trefarge uten at det blir spilevegg. Anonymkode: ca0e1...2b7
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september Det var vel trendy i sånn ca 14 dager, men hvis du liker det er det jo bare å kjøre på. Spiller ingen rolle hva andre liker, det er ditt hjem. Anonymkode: 034fb...132
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:20 #10 Skrevet torsdag kl 21:20 newman01 skrev (På 29.8.2025 den 16.13): Veldig bra for akustikken da. Nettopp! Derfor er planen min en spilevegg. Min stue nr to skal brukes til TV og et godt vintage stereoanlegg. Rommet er i pusset teglstein. Dermed litt hard lyd. Gulvet er er eik parkett og spileveggen vil matche. Sikkert harry, men det er også min sorte skinnsofa med recliner. Anonymkode: 25d85...87d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:20 #11 Skrevet fredag kl 06:20 Spiler er ikke min favorittting, men vi gikk for spiler med akustikk plater i bakkant, ene og alene for å bedre akustikken i rommet. Det har hjulpet veldig! Anonymkode: c3cc6...854
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:27 #12 Skrevet fredag kl 06:27 Jeg liker det veldig godt. Liker generelt rustikk, industri og natur i innredning. Og så er jeg fan av tapeter da. Det virker det ikke som noen er lenger. Anonymkode: 78ffb...598
Kålrota Skrevet fredag kl 06:29 #13 Skrevet fredag kl 06:29 Jeg synes det er både forstyrrende, lite pent og upraktisk. Tror det går kjapt av moten og blir litt som furumøbler.
Kvalitet Skrevet fredag kl 06:38 #14 Skrevet fredag kl 06:38 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nettopp! Derfor er planen min en spilevegg. Min stue nr to skal brukes til TV og et godt vintage stereoanlegg. Rommet er i pusset teglstein. Dermed litt hard lyd. Gulvet er er eik parkett og spileveggen vil matche. Sikkert harry, men det er også min sorte skinnsofa med recliner. Anonymkode: 25d85...87d Eventuelt kan du legge spiler med duk i taket. Veldig godt for akustikk
newman01 Skrevet fredag kl 06:56 #15 Skrevet fredag kl 06:56 Eller bytte ut takplatene med Rockfon Mono. Veldig bra for akustikken
Schmuhu Skrevet fredag kl 09:48 #16 Skrevet fredag kl 09:48 Jeg synes at en ordentlig spilevegg, heltre & eik, kan være veldig artig. Enten som frittstående, tjukke spiler eller som spilevegg. Men for å få det pent, så bør spilene være en gjenganger i hele boligen og kun sette aksent på interiør. Kjører du en større vegg komplett med spiler, så blir det fort veldig stygg. ------------ Flott: ----------------- Bare stygg: Schmuhu
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:18 #17 Skrevet fredag kl 10:18 Hadde heller gått for gardiner, gulvteppe, myke møbler og eventuelt et lyddempende bilde/kunst. Spilevegg er ikke pent. Passer best på japansk restaurant. Anonymkode: 8afab...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå