AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Har startet i ny jobb og er en mannlig kollega der jeg finner veldig attraktiv. Veldig min type utseendemessig. Men jeg blir alltid så kleint rundt han. Er veldig utadvendt og normal rundt alle andre men så fort vi er på tomannshånd klarer jeg ikke få fram ett ord, og blir nervøs og klein. Føler det blir verre jo mer jeg prøver å late som jeg ikke blir tullete i hodet rundt han. Håper ikke han tenker at jeg er avvisende rundt han. Klarer bare ikke oppføre meg normalt. Noen som har tips? Noen tankeøvelser man kan gjøre med seg selv imens det foregår? Anonymkode: 9e6ae...0db 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har startet i ny jobb og er en mannlig kollega der jeg finner veldig attraktiv. Veldig min type utseendemessig. Men jeg blir alltid så kleint rundt han. Er veldig utadvendt og normal rundt alle andre men så fort vi er på tomannshånd klarer jeg ikke få fram ett ord, og blir nervøs og klein. Føler det blir verre jo mer jeg prøver å late som jeg ikke blir tullete i hodet rundt han. Håper ikke han tenker at jeg er avvisende rundt han. Klarer bare ikke oppføre meg normalt. Noen som har tips? Noen tankeøvelser man kan gjøre med seg selv imens det foregår? Anonymkode: 9e6ae...0db Blir andre damer også nervøs og klønete rundt han? Er han populær? Anonymkode: c7242...2bc 1
Macro Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Han skjønner nok at du er betatt og ikke avvisende. Attraktive folk er vandt til dette. Dette går seg til. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Så lenge du ikke prøver deg og tråkker over streken så er det vel ikke noe problem om du blir stressa rundt han Anonymkode: 57d05...134
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Jeg blir enten sånn eller at jeg skravler som en foss og driter meg ut 🙈 Beste løsningen er å prøve å se hans verste sider bedre enn utseende. Anonymkode: 2f0ea...fce
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august han er bare en mann, husk på det 😛 Anonymkode: 292ad...6ed
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Hvis han er en typisk topp 10% mann, er han vant til at damer blir klønete rundt han. Hvis han er en mann bare du er interessert i blir problemstillingen mer interessant. Anonymkode: c7242...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Blir andre damer også nervøs og klønete rundt han? Er han populær? Anonymkode: c7242...2bc Nei, jeg har en litt spesiell smak på menn. Så det er bare meg. Dessverre 🙈 Macro skrev (10 minutter siden): Han skjønner nok at du er betatt og ikke avvisende. Attraktive folk er vandt til dette. Dette går seg til. Oj, er du sikker på dette? Vet ikke om det er bedre eller verre hvis han skjønner hvorfor jeg er nervøs 😅 Håper det går seg til. Hvordan gjøre prosessen enklere? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg blir enten sånn eller at jeg skravler som en foss og driter meg ut 🙈 Beste løsningen er å prøve å se hans verste sider bedre enn utseende. Anonymkode: 2f0ea...fce Problemet er at jeg blir rød i fjeset samtidig. Føler jeg ser ut som en tomat foran han. Klarer ikke akkurat å skjule det heller. Har ikke sett noe negativt hittil.. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): han er bare en mann, husk på det 😛 Anonymkode: 292ad...6ed Har prøvd å tenke sånn... funker ikke 😂 TS Anonymkode: 9e6ae...0db
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Awww. Jeg tror det eneste som hjelper er eksponering over tid. Når menn er nervøse rundt meg, skjønner jeg det og hilser med et hei/nikk, så de etterhvert (kanskje) skjønner at "hun er ok". Noen ganger kan jeg spørre om et tema de vet mye om, så det blir mindre personlig, feks. jeg vet at du kan mye om gulv, så kan jeg si "åh, jeg skal bytte gulv blabla...". Altså, jeg eksponerer dem for meg forsiktig og over tid. Passer på å ikke ha veldig sterk øyekontakt, og kan holde på med noe mens vi snakker så man slipper å stå tett og ansikt til ansikt. Feks. med en ikke-nervøs fyr man vise interesse i personen og se direkte på han, med en nervøs fyr må man snakke om generelle og nøytrale temaer og kanskje se litt på noen papirer man har i hendene mens man prater. Står gjerne litt sidelengs vendt med kroppen, og ikke direkte vendt mot noen med fronten av kroppen. De som er så nervøse at de unngår meg fortsetter som regel å være nervøse..det er den logiske konsekvensen av unngåelse. Så, hvis jeg skulle sette meg inn i hva som kunne hjelpe for den nervøse, et "hei" i forbifarten der det er naturlig, et enkelt ja/nei.spm ala"fikk du den e-posten om ny mat i kantina?" eller bare eksponering i seg selv, å se noen regelmessig, er starten. Etterhvert vil du bli vant til han, og nervesystemet ditt vil slutte å tenke på han som "FARE". Men ikke mer enn du må. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: ab0f5...f42 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, jeg har en litt spesiell smak på menn. Så det er bare meg. Dessverre 🙈 Oj, er du sikker på dette? Vet ikke om det er bedre eller verre hvis han skjønner hvorfor jeg er nervøs 😅 Håper det går seg til. Hvordan gjøre prosessen enklere? Problemet er at jeg blir rød i fjeset samtidig. Føler jeg ser ut som en tomat foran han. Klarer ikke akkurat å skjule det heller. Har ikke sett noe negativt hittil.. Har prøvd å tenke sånn... funker ikke 😂 TS Anonymkode: 9e6ae...0db Men det er jo litt gøy når kroppen reagerer også. En dag i fremtiden er den tid kanskje over. Så nyt at det er spennenende å gå på jobb 😊 Anonymkode: 5bbcb...182 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Du er heldig!!! Du må sette pris på de øyeblikkene da 🥰 han er sikkert en slik type hvor det er ‘lov’ å være bra og å ha det fint🥹 slike menn er herlige. Anonymkode: d4332...67b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Jeg pleier å tenke at alle kjekke kollegaer enten har kjæreste eller er homofile. Hjelper litt. Men jeg gir meg selv også lov til å tenke at han er kjekk, nesten litt overdrevet. Jeg tenker med store bokstaver "Oi SÅ KJEKK HAN ER". Og så vet jeg jo at alle crusher på han uansett, eller har andre de crusher på på jobben, så da blir det litt mindre dritt. Anonymkode: d683a...4fd
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august Har merket mange ganger at damer blir sjenert rundt meg. Spesielt på dates. Synes på en måte det er litt synd for det er bare meg, om det gir mening. Greit å bruke litt humor og selvironi for å ikke gjøre stemningen så anspent. Anonymkode: c5c1a...334
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier å tenke at alle kjekke kollegaer enten har kjæreste eller er homofile. Hjelper litt. Men jeg gir meg selv også lov til å tenke at han er kjekk, nesten litt overdrevet. Jeg tenker med store bokstaver "Oi SÅ KJEKK HAN ER". Og så vet jeg jo at alle crusher på han uansett, eller har andre de crusher på på jobben, så da blir det litt mindre dritt. Anonymkode: d683a...4fd TS er ikke som deg, hun liker en mann som bare hun crusher på. Anonymkode: c7242...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har merket mange ganger at damer blir sjenert rundt meg. Spesielt på dates. Synes på en måte det er litt synd for det er bare meg, om det gir mening. Greit å bruke litt humor og selvironi for å ikke gjøre stemningen så anspent. Anonymkode: c5c1a...334 Kanskje du gir crrepy vibes. Anonymkode: c7242...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje du gir crrepy vibes. Anonymkode: c7242...2bc Om jeg skulle vært creepy så tror jeg de heller ville fremstått nervøs. Jeg har hele livet hørt jeg er veldig kjekk. Det er jo som å helle 100liter bensin på et bål her på KG… Anonymkode: c5c1a...334
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Om jeg skulle vært creepy så tror jeg de heller ville fremstått nervøs. Jeg har hele livet hørt jeg er veldig kjekk. Det er jo som å helle 100liter bensin på et bål her på KG… Anonymkode: c5c1a...334 Forståelig. Du tilhører en priveligert minoritet av menn og velger å klage om småtterier i et forum fullt av incels som har lite erfaring med kvinner. Anonymkode: c7242...2bc 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS er ikke som deg, hun liker en mann som bare hun crusher på. Anonymkode: c7242...2bc Jo, men det hjelper kanskje å vite at andre på jobben crusher på andre kollegaer igjen? Anonymkode: d683a...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå