Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker, men mye penger i det.

Han skal betale alt for å gjøre meg presentabel og ha 50 % av det jeg tjener. Ikke noe imot å få nye pupper, nytt undertøy og leketøy.

Men vil det ødelegge forholdet vårt ?

Anonymkode: 20b8e...601

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😅 Knall idé!  

Anonymkode: 860f3...7ad

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er urettferdig fordeling av inntekten. Du tar hele risikoen med stalking og at du ikke får ‘vanlige’ jobber senere i livet. 
Hvis dette er noensinne vil drive med. Trenger ikke han å få del i inntektene. Kjøp voks og sånt selv!

Anonymkode: 7746e...ca3

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er urettferdig fordeling av inntekten. Du tar hele risikoen med stalking og at du ikke får ‘vanlige’ jobber senere i livet. 
Hvis dette er noensinne vil drive med. Trenger ikke han å få del i inntektene. Kjøp voks og sånt selv!

*noe du (ikke noensinne). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han skal betale alt for å gjøre meg presentabel og ha 50 % av det jeg tjener. Ikke noe imot å få nye pupper, nytt undertøy og leketøy.

😨🤢🤮

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alternativt trådtittel:

Kjæresten min vil være halliken min og utnytte meg til sin fortjeneste. 

Høres det fortsatt fristende ut?

Anonymkode: 44ec8...68c

• Liker 13
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Han skal ikke ha en dritt av de pengene

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke være kjæresten din - han vil være halliken din.

Med andre ord, denne mannen har null respekt og omtanke for deg, han elsker deg ikke, han ser deg kun som en ting han kan utnytte for å tjene penger selv.

Kvitt deg med ham jo før jo heller!

Anonymkode: 31982...a31

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så han vil være halliken din? Og det synes du er greit... "fordi det er penger i det"??? 

Anonymkode: ec5ec...4ea

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Da hadde jeg dumpa mannen og startet OF helt alene. Du vil ikke ha en mann som selger deg, og du fortjener alle pengene selv.

Eller er du han samme som tar opp omtrent samme case med jevne mellomrom her inne?

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dump han idag. Jeg mener det, aldri finn på å ha en kjæreste som hallik. 

Anonymkode: 08efe...f55

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk over risikoen med å starte OF før du gjør det, det er et brutalt miljø som har konsekvenser for den mentale helsen din.

Men er det noe du trives med kan du gjøre det, men da ALENE. Ikke med en hallik.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da blir han halliken din, ikke kjæresten din. 

Jeg ville dumpa enhver som i det hele tatt nevnet et slikt forslag... Men så har jeg en smule selvrespekt, da.

Anonymkode: 68943...b88

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Å fyfaan hvor frekk han er som skal ha 50 prosent av hva DU tjener med din kropp. 

Be han lage sin egen OF.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiot av en kjæreste!! 

Om du skal inn på OF, så er du kun du som skal ha inntektene!! Husk på det! Det hadde ødelagt hele mitt syn på han bare at han hadde foreslått det!! Han har et ønske om å bli pimpen din! 

Anonymkode: 2c20c...a89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er tulletråd, men hva trenger du egentlig han til? Du kan jo bare starte OF selv og beholde 100% av inntektene?

Anonymkode: c9d36...afc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For de fleste er det ikke mye penger i det, nei. De fleste selger sjela si for noen få kroner. Ikke verdt det, og din kropp har vel ingen pris..? Du er mer verdifull enn det.

Anonymkode: f2631...84d

• Nyttig 1
Skrevet

Oddsen er stor for at pengene du drømmer om ikke kommer. Skal du gjøre dette bør du være villig til å dele det du kommer til å gjøre gratis. 

Er du ikke villig til å dele det gratis, så ville jeg holdt meg unna OF.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du har klart å skaffe deg en kjæreste som er såpass tilbakestående at han faktisk åpent sier at han drømmer om å være halliken din, så har du alt å vinne på å være singel og lære deg å stå på egne bein i livet. 

Anonymkode: fe93c...912

• Liker 3
Skrevet

Andrew Tate style det der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...