AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Har dere erfaring med dette? jeg har forsøkt natrium og eddik. Det løsnet noe av det, men helt ren får jeg den ikke. Anonymkode: 704c3...786
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Vanlig Zalo løser opp fett. Legg langpannen i bløt i skikkelig varmt vann med noen dråper Zalo, skrubb deretter med en oppvaskbørste eller svamp og husk å skylle godt etterpå. Anonymkode: 58bb5...f00 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august sett den inn fx med zalo og varmt vann og la den stå en stund før du vasker den med Zalo, varm vann og børst. Anonymkode: 604dc...66b 1
TildaTegneGlad Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Det er en type svamp som er veldig god til å fjerne flekker fra glatte flater, magic sponge eller flekkfjerner svamp. Prøv den? 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Sett den i bløt over natten med godt varmt vann og zalo. (Eventuelt oppvaskmaskin pulver eller tablett) Vask den med oppvaskkost dagen etter da vil alt fastbrent forsvinne lett. Anonymkode: 353f6...540 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Jeg vil påstå at svaret er nei. Ingen av tipsene ovenfor virker hvis fettet har brent seg skikkelig og grundig inn i glasset. De flekkene er nesten som glasur på keramikk! Jeg har testet alle tipsene over, og joda; jeg kan få vekk noe, men aldri alt. Jeg regner med det er en ildfast form omtrent som dette du mener: Anonymkode: 2ce13...0c6 1
Bålkaffe Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Hvis du snakker om skikkelig fastbrente flekker med fett, så vil jeg anbefale å bruke en vindusskrape eller sånn skrape du får tak i til komfyrtopper i glass. Ellers så skal jo bløtlegging med zalo og varmt vann fungere, for det fungerer her på en ildfast form i glass. 1
Pawn Hearts Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Jeg bruker stålull på glassplatene i ovnsdøra. Jeg vil tro det funker på en ildfast form/langpanne av glass også. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg vil påstå at svaret er nei. Ingen av tipsene ovenfor virker hvis fettet har brent seg skikkelig og grundig inn i glasset. De flekkene er nesten som glasur på keramikk! Jeg har testet alle tipsene over, og joda; jeg kan få vekk noe, men aldri alt. Jeg regner med det er en ildfast form omtrent som dette du mener: Anonymkode: 2ce13...0c6 La formen bli varmet opp før du skurer godt? La den ligge i ovnen på noen grader før du prøver? Anonymkode: 9f943...d0e
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Kaffetrakterrens. La den stå natten over i dette, det tar alt. Anonymkode: f5777...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil påstå at svaret er nei. Ingen av tipsene ovenfor virker hvis fettet har brent seg skikkelig og grundig inn i glasset. De flekkene er nesten som glasur på keramikk! Jeg har testet alle tipsene over, og joda; jeg kan få vekk noe, men aldri alt. Jeg regner med det er en ildfast form omtrent som dette du mener: Anonymkode: 2ce13...0c6 Tull. Hele formen bløtlegges over natten, så er det bare å gyve løs med stålull. Det tar litt tid, men ALT forsvinner så lenge man ikke gir opp. Anonymkode: 7ba92...108 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august ALLE SVAR HER ER FEIL. Eneste som fungerer er å la den stå i vann med 1-2 oppvasktabletter i. Da løsner alt sammen. Anonymkode: 936ba...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tull. Hele formen bløtlegges over natten, så er det bare å gyve løs med stålull. Det tar litt tid, men ALT forsvinner så lenge man ikke gir opp. Anonymkode: 7ba92...108 Bruk oppvasktablett så slipper du å gnure noe som helst. Anonymkode: 936ba...c8e
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vanlig Zalo løser opp fett. Legg langpannen i bløt i skikkelig varmt vann med noen dråper Zalo, skrubb deretter med en oppvaskbørste eller svamp og husk å skylle godt etterpå. Anonymkode: 58bb5...f00 Når jeg ser svar som dette, tenker jeg at du aldri har prøvd selv 😂 Anonymkode: 936ba...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august Jeg bruker ovn og grill-rens. Løsner absolutt alt. Anonymkode: 6fbd8...d07
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): ALLE SVAR HER ER FEIL. Eneste som fungerer er å la den stå i vann med 1-2 oppvasktabletter i. Da løsner alt sammen. Anonymkode: 936ba...c8e Du så kanskje ikke at det allerede var svart? Anonymkode: 3f75f...43b
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): ALLE SVAR HER ER FEIL. Eneste som fungerer er å la den stå i vann med 1-2 oppvasktabletter i. Da løsner alt sammen. Anonymkode: 936ba...c8e Nei, alle er ikke feil. Anonymkode: f5777...cfe
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når jeg ser svar som dette, tenker jeg at du aldri har prøvd selv 😂 Anonymkode: 936ba...c8e Ro ned, det er bare en form som skal bli ren. Anonymkode: f5777...cfe
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du så kanskje ikke at det allerede var svart? Anonymkode: 3f75f...43b Ah ja ett sted, det burde vært uthevet til 100 for det er eneste tips som fungerer. Anonymkode: 936ba...c8e
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil påstå at svaret er nei. Ingen av tipsene ovenfor virker hvis fettet har brent seg skikkelig og grundig inn i glasset. De flekkene er nesten som glasur på keramikk! Jeg har testet alle tipsene over, og joda; jeg kan få vekk noe, men aldri alt. Jeg regner med det er en ildfast form omtrent som dette du mener: Anonymkode: 2ce13...0c6 Ja det er en sånn jeg har ja. Noe av utfordringen er at fettflekkene legger seg høyt opp til kanten, altså steder hvor det blir vanskelig å komme til, fordi det er vanskelig å komme til, og hvor det ikke hjelper å legge alt i vann. Ts. Anonymkode: 704c3...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå