AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Vi har en låve som er ca 200 år gammel med mår i treverket. Kan denne reddes? Hva bør vi gjøre? Anonymkode: 21f3c...18d
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Beklager, skrev under feil område. Lager ny tråd der denne hører til Anonymkode: 21f3c...18d
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mår? Som i dyret? Anonymkode: 65d71...efb Sånn små krabater som spiser opp treet. Anonymkode: 21f3c...18d
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Mår? Trodde ikke mår spiste treverk. Spiser ikke de mus, fugler og sånn? Anonymkode: f97d8...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Mår er et ganske stort røyskatt lignende dyr, så de bor vel ikke i veggen? Anonymkode: f7ed6...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Den kan reddes. Om en overtaler måren til å flytte ut. Anonymkode: 90e1d...300 6
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Nå måtte jeg google og mår er her striper som er skader etter en Stripete Borebille. Hvorfor ikke bare skrive det??? Anonymkode: 2bb87...786 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå måtte jeg google og mår er her striper som er skader etter en Stripete Borebille. Hvorfor ikke bare skrive det??? Anonymkode: 2bb87...786 Fordi jeg er ny på dette, og ikke har peiling. Er derfor jeg spør om hjelp her inne. -TS Anonymkode: 21f3c...18d
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august 😂 Jeg ser bruken av ordet er oppklart nå, men i mitt indre fikk jeg et festlig bilde da jeg leste overskriften og HI. I min fantasi så jeg for meg en låve full av disse, gnagende på treverket: Anonymkode: 35863...d36 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Dobbelsjekk om det kanskje er grevling i taket i tillegg? Anonymkode: 5ddfa...e4f
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august Har hørt om "måttetne treverk" og kan behandler med kjemikalier såfremt svekkelsen ikkje er for stor. Mått eller motten har synt seg å trivest best på en spesiel tresort, og var langt mer utbredt før de begynte med impregnert matrialer. Anonymkode: f41fd...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå