AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:42 #1 Skrevet fredag kl 10:42 På rundt 3 timer. Hva spiser du og hvor lenge før for å opprettholde energien? (Ønsker ikke ha med næring underveis på såpass få timer.) Anonymkode: f7d74...ff5
Taluno Skrevet fredag kl 16:09 #2 Skrevet fredag kl 16:09 Spiser grovt brød med egg, eller havregrøt med sukker. Spiser halvannen time før jeg løper. Og så en iskaffe med sukker, og litt nøtter og sjokolade mens jeg gjør meg klar.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #3 Skrevet fredag kl 20:09 Ca 90 min før start, kjøleskapsgrøt bestående av 60 gr firkorn, 2,5 dl melk, toppet med frukt/bær. Men om det er 3 timers økt som jeg gjerne løper noe progressivt (ender da på ca 38 km) har jeg som regel 2-3 gels evt stopper en plass å kjøper noe næring underveis, for det gjør at jeg restituerer raskere enn om jeg ikke tar til meg noe næring underveis. Anonymkode: d434c...733
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Det er forskjell på sykling og løping, og kan bare uttale meg om løping. Jeg har med meg gels og vann om økten er over 2 timer. Du vil gå tom uansett næring på forhånd. Og det er heller ikke behagelig å spise mye før et løp. Har løpt 3 mil en gang uten å ta med meg noe, og da var jeg helt ødelagt på slutten. Det er ikke verdt det. Gels opptar liten plass, men gjør underverker ila økten. Vann er også superviktig, spesielt på sommeren. Anonymkode: ee150...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå