AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Har sagt ja til å lage Oreokake til et selskap søndag kveld, men morgendagen ble plutselig full av andre til, så blir travelt å lage den da. Hvis jeg lager den nå på formiddagen i dag, er den fortsatt god på søndag? Har aldri laget Oreokake før 🙃🙈 Anonymkode: 6e243...97b
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Hadde nok ikke lagd den helt ferdig i dag. men forberedt den og satt den sammen på søndag. Du kan f eks lage bunnen, ostekremen og hakke kjeksene, men sjokolademoussen hadde jeg ventet med, det mister nok konsistens av å stå i to dager. Anonymkode: 715d3...0bd
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Null problem det. Har alltid spist restene i 2-3 dager etterpå og den smaker fremdeles like godt. Anonymkode: 2297f...f3a
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Ja, null problem. Ha springformen på, godt med plastfilm over så den ikke tar til seg «kjøleskapssmak» så går det nok helt fint. Den er gjerne best en eller to dager etter den er lagd synes jeg, smakene får satt seg mye mer og lagene ligger penere når du skjærer i den, enn når de så vidt har rukket å stivne Anonymkode: 64083...ff5 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har sagt ja til å lage Oreokake til et selskap søndag kveld, men morgendagen ble plutselig full av andre til, så blir travelt å lage den da. Hvis jeg lager den nå på formiddagen i dag, er den fortsatt god på søndag? Har aldri laget Oreokake før 🙃🙈 Anonymkode: 6e243...97b Ville laget kun bunnen og ostekremen i dag. Moussen og kremen må du vente med til tidligst dagen før. Husk å bruke ferske ingredienser med god holdbarhetsdato. Husk å dekke den godt til og pass på at kjøleskapet faktisk holder max 1-2 grader og ikke 8-9. Anonymkode: 50f4d...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå