Clusia Skrevet 5. september #41 Skrevet 5. september At han er utrolig digg i senga, men ikke kompatibel på andre vis 🤷♀️ Har hatt noen sånne oppgjennom tiden 😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #42 Skrevet 5. september Dum og deilig. Sikkert mye det samme som når det gjelder kvinner. Anonymkode: 8ab2e...a2a
AnonymBruker Skrevet 5. september #43 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dum og deilig. Sikkert mye det samme som når det gjelder kvinner. Anonymkode: 8ab2e...a2a Nei. Ikke i det hele tatt. Det er hva han har mellom ørene som tiltrekker meg. Det er jeg ganske rask til å finne ut av. Anonymkode: 19e46...6f2
AnonymBruker Skrevet 5. september #44 Skrevet 5. september For meg en oxymoron. Er han «pulbar» er han pr def «datebar». Jeg har ikke sex utenom forhold💁🏼♀️ Anonymkode: a71ca...ecb
AnonymBruker Skrevet 5. september #45 Skrevet 5. september Nå er det lenge siden den gang, men jeg hadde noen få sånne, eller der jeg tenkte det og ikke nødvendigvis hadde sex med dem. -En som drakk for mye på fester, type drita full -En som lå litt for langt til høyre politisk -En som var for ung -En som hadde en alvorlig fysisk funksjonsnedsettelse -En som var sjarmerende og søt, men som jeg bare ikke falt for Anonymkode: 80a51...2d0
AnonymBruker Skrevet 5. september #46 Skrevet 5. september Skjemmer bort og bruker mye penger på meg. Ekstremt kjekk. Snill, intelligent og omtenksom. Monogam FF. Men dessverre ikke interessert i forhold. Selv da er det knapt verdt det, monogami og gjensidig kjærlighet er best Anonymkode: a91b1...3bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå