Gå til innhold

Hva gjør en mann pulbar men ikke date-verdig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Ligger ikke med noen med mindre jeg ønsker et forhold med dem

Anonymkode: cb2cb...ee5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som kvinner vil ha sex med vil ha en hale av beilere etter seg også for forhold

Anonymkode: 2c12a...689

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hva er det med mannen som får dere til å tenke at han er bare god til å knulles men ville aldri gått på date eller bli sammen med fyren. Personlighet? Utseende? Holdning? Økonomisk ustabil? 

Jeg er nysgjerrig og vil gjerne vite hvordan dere tenker.

Anonymkode: c5205...c0f

Ustabilitet er ikke bra for et forhold. Det sier seg selv...

• Liker 1
Skrevet

Det er stort sett de samme kvalitetene som gjør en mann aktuell for begge deler. Jeg må like fyren og være litt betatt for å få lyst på han.

Skulle han være aktuell for kun ligging måtte det vært noe med omstendighetene rundt. Bor langt unna, uten mulighet for flytting, små barn og nyskilt når mine barn er utflyttet, aldersforskjell, osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 9.49):

Hva er det med mannen som får dere til å tenke at han er bare god til å knulles men ville aldri gått på date eller bli sammen med fyren. Personlighet? Utseende? Holdning? Økonomisk ustabil? 

Jeg har aldri opplevd å tenke det om en mann jeg ikke vil date. 
Om jeg vil ha sex med noen, så er det en jeg vil være sammen med😊

Hva som gjør at jeg vil være sammen med noen, er så sammensatt at det vanskelig kan listes opp her. Det handler om en x-faktor som gjør at han skiller seg ut, humor og en vinnende personlighet.

Anonymkode: a71ca...ecb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder, for unge menn er ok for sex men ikke forhold.

Dame 41

Anonymkode: 3ddc1...16f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 10.12):

At han har grovt utstyr. 
Gerd, 52

Anonymkode: 65068...228

Gerd, da slipper vi alt annet ved deg.

Anonymkode: b66cd...97b

AnonymBruker
Skrevet

Om han tenker det om seg selv. Da er det ikke sjans i havet. Det har med lavt selvbilde å gjøre, og det egner seg ikke i et forhold. Da er ikke forholdet basert på likeverd, og det er ikke sunt.

Anonymkode: 19e46...6f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 10.49):

Kunnr aldri ha pult noen jeg ikke hadde likt nok til å ønske meg full pakke

Skrevet
bullehurk skrev (På 29.8.2025 den 10.10):

Først og frem utstrålingen vil jeg si. At han  virker spennende og sexy, men ikke noe "mer". Måten han tenner meg på rett og slett.

Ok.. så alderen er ikke et hinder?🫰😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gerd, da slipper vi alt annet ved deg.

Anonymkode: b66cd...97b

Ho Gerd 52 er garantert ei hotwife.. Jeg er glad de finnes, så kan jeg fremdeles være singel🙈❣️

Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 minutter siden):

Ok.. så alderen er ikke et hinder?🫰😅

Var vel ikke nevnt noe om alder i HI, så det blir rent hypotetisk.  Men du kjenner meg, jeg ville så selvfølelig ikke pult ham hvis han var for gammel..... hehe   🤪:fnise:

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (På 29.8.2025 den 9.54):

Røyker fast/av og til, bruker ulovlige rusmidler innimellom, drikker for mye/ofte alkohol. For lite fokus på helsa si. Dårlig adferd, truende adferd. Gjør kriminelle handlinger. Har et verdisyn som er veldig avvikende til mitt. Bor for langt unna.

Ikke rart mange kvinner har mye dårlige erfaringer med menn, når dere tror det er lurt å ha sex med menn med truende adferd 😅 

Anonymkode: fa0f7...aab

Skrevet
bullehurk skrev (16 minutter siden):

Var vel ikke nevnt noe om alder i HI, så det blir rent hypotetisk.  Men du kjenner meg, jeg ville så selvfølelig ikke pult ham hvis han var for gammel..... hehe   🤪:fnise:

Ok.. godt å vite hvor jeg har deg😅kos deg så lenge.. vi snakkes vel på gamlehjemmet🫠

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Seksuell kjemi er tingen uavhengig av alt det andre. Dessverre så er det en type menn som er kjekke og gode i senga og som en har seksuell kjemi med og det er som regel ikke de som er en A4 mann som er "skikkelig", har jobb og er et potensielt farsemne, det er jo de du deler livet med så tar du til takke med litt sånn fjasete sex men det kan ikke sammenlignes hvis du har hatt en som har du har hatt kjemi med og god sex.

Anonymkode: 9f9a3...15d

AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri kalt noen pulbar eller ikke pulbar, det hører hjemme i fjortisalderen. Voksne folk har kommet lenger enn som så.

Anonymkode: 9f4cb...021

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være mye. At han har en personlighet jeg ikke liker, en livsstil jeg ikke vil ha. Barn. 
Han måtte vært hot da.

Anonymkode: 9c298...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Greit utseende men ikke min smak

Grei personlig men ikke min smak

Livsstil som ikke er forenelig med min

Ikke emosjonelt tilgjengelig eller motsatt for klengete 

Eller jeg er selv ikke emosjonelt tilgjengelig (feks betatt av eksen)

Gjerne en kombinasjon av alt over

Anonymkode: c3a78...e15

Skrevet

At han har barn. 

Men nå driver jeg ikke med ONS, så da er det uansett ikke en problemstilling. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noen som egentlig ligger uforpliktende, så at jeg skulle gjort det har krevd kjemi og trygghet samt noe felles verdier.

Men for kjærlighet må det jo forelskelse til også, så er der jeg tror det skiller for min del.

Anonymkode: 460d4...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...