Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser hele tida om folk som ikke får dusjen til å bli skinnende ren. Men ingen snakker om kjøkkenvifta ???? Hvertfall jeg sliter veldig med det!

filtrene er ingen problem de kjører jeg i oppvaskmaskina et par ganger i måneden. Mennnnn problemet er det som kommer frem når man tar av filtrene. Hvordan få den svarte greia til å bli ren og fettfri?? Fikk tips om å fylle en stor kjele med vann og la vannet koke slik vil fettet smelte og renne av. Jeg gjorde det nå.lot vannet koke i 10-15 min. Og brukte svamp, zalo, tørkepapir,klut . Men blir ikke rent. Prøvd med Q tips også. Hver gang jeg tok inn Q tips i de hullene kom Q tipsen ut full av fett klumper. Jeg kunne ha stått der hele dagen og jeg skulle ikke få den til å bli ren 😭😭😭

Hva skal jeg gjøre? Har lyst til å bytte ut hele greia og bare kjøpe ny kjøkkenvifte. Dette er egentlig fra forrige eier

Anonymkode: 7c949...6e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20250829_094058.jpg

AnonymBruker
Skrevet

TS

20250829_091803.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Salmiakk

Anonymkode: 5c330...c3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Salmiakk

Anonymkode: 5c330...c3e

Den har jeg ikke prøvd. Skal jeg spraye salmiakk i de hullene?

AnonymBruker
Skrevet

OBS: hvis det er kullfilter, må disse ikke i oppvaskmaskin! Støtter ellers linken over, god hjelp der. 

Anonymkode: 16af9...8d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

OBS: hvis det er kullfilter, må disse ikke i oppvaskmaskin! Støtter ellers linken over, god hjelp der. 

Anonymkode: 16af9...8d2

Hva er kullfilter nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...