AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Leser hele tida om folk som ikke får dusjen til å bli skinnende ren. Men ingen snakker om kjøkkenvifta ???? Hvertfall jeg sliter veldig med det! filtrene er ingen problem de kjører jeg i oppvaskmaskina et par ganger i måneden. Mennnnn problemet er det som kommer frem når man tar av filtrene. Hvordan få den svarte greia til å bli ren og fettfri?? Fikk tips om å fylle en stor kjele med vann og la vannet koke slik vil fettet smelte og renne av. Jeg gjorde det nå.lot vannet koke i 10-15 min. Og brukte svamp, zalo, tørkepapir,klut . Men blir ikke rent. Prøvd med Q tips også. Hver gang jeg tok inn Q tips i de hullene kom Q tipsen ut full av fett klumper. Jeg kunne ha stått der hele dagen og jeg skulle ikke få den til å bli ren 😭😭😭 Hva skal jeg gjøre? Har lyst til å bytte ut hele greia og bare kjøpe ny kjøkkenvifte. Dette er egentlig fra forrige eier Anonymkode: 7c949...6e5
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august https://www.godt.no/aktuelt/i/abMyX7/slik-renser-du-filteret-i-kjoekkenviften-raskt?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row17_pos1&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_niche_ranker-1-norman Anonymkode: 9cd75...059
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Salmiakk Anonymkode: 5c330...c3e Den har jeg ikke prøvd. Skal jeg spraye salmiakk i de hullene? Anonymkode: 7c949...6e5
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august OBS: hvis det er kullfilter, må disse ikke i oppvaskmaskin! Støtter ellers linken over, god hjelp der. Anonymkode: 16af9...8d2
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): OBS: hvis det er kullfilter, må disse ikke i oppvaskmaskin! Støtter ellers linken over, god hjelp der. Anonymkode: 16af9...8d2 Hva er kullfilter nå Anonymkode: 7c949...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå