Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 6mnd og allerede ganske tidlig så jeg hvordan han var. Han er sykt sjalu, skal gå igjennom telefonen min og visst ikke så er det for at jeg skuler noe(han går igjennom den når jeg sover) og vil se my eyes only og blir irritert når han ikke får det. Han snakker om klærne mine er boyfriend approved før jeg drar opp på skolen (vg3) vist buksa sagger litt når jeg bøyer meg helt helt ned så kan jeg ikke gå med det for å vise litt kløft eller trusa mi så betyr det tydeligvis for gutter at jeg signaliserer at jeg vil bli knælla. Han ignorerer meg lenge når han er sint på meg, og han sier drit frekke ting. Han sier han trenger tid for han vet hvordan han blir når han er sint å derfor han prøver å roe ned men nå har d gått over 24 timer siden han i d hele tatt pratet og han er fortsatt sur. Jeg elsker han men jeg vil ikke være sammen med han lengre det er så slitsomt noen tips til å enten hva jeg kan si til han at han forbereder seg eller hvordan jeg kan komme meg over han? 

Anonymkode: 2fba2...16f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg vekk fra han, snakk med familie/venner du stoler på så de vet dette om det skulle oppstå noe etter du går! Dette blir verre, redd deg selv og ikke få barn med dette mennesket! 

Anonymkode: 4cbec...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja skulle også adde til her han har vært sint på meg i 2 dager nå for han ikke fikk gå igjennom telefonen min og tror jeg skuler noe men jeg er lei

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke si noe, slike forbedrer seg aldri, og om de gjør det er det bare for en kort periode før det glir ut igjen. Du må enten godta å leve slik eller verre, eller droppe han. Jeg vet hva jeg hadde valgt. Blir du så ikke få barn med han, jeg levde med en hissig og kontrollerende pappa og det har skadet meg for livet.

Anonymkode: 96c42...56e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke si noe, slike forbedrer seg aldri, og om de gjør det er det bare for en kort periode før det glir ut igjen. Du må enten godta å leve slik eller verre, eller droppe han. Jeg vet hva jeg hadde valgt. Blir du så ikke få barn med han, jeg levde med en hissig og kontrollerende pappa og det har skadet meg for livet.

Anonymkode: 96c42...56e

Jeg sksl ikke ha barn enda.

AnonymBruker
Skrevet

Det der er bare å komme seg unna, du bør heller ikke avslutte det alene med han. Folk som det der kan fort gå til vold når de ikke får viljen sin. Snakk gjerne med foreldrene dine, eller en annen voksen du stoler på, om det og få støtte. Det er vanskelig, men det er veldig smart, og voksent, å gjøre. 
Han vil heller ikke forbedre seg fordi du sier det, han syns dette er en ok måte å oppføre seg, ellers hadde han tatt grep selv. 

Det du opplever som forelskelse er mer en respons på å bli behandlet veldig urettferdig og at hjernen ikke ønsker å ta det innover seg at noen du liker behandler deg slik. Gå mens du kan, og se deg ikke tilbake. 

Anonymkode: ecb73...55f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 6mnd og allerede ganske tidlig så jeg hvordan han var. Han er sykt sjalu, skal gå igjennom telefonen min og visst ikke så er det for at jeg skuler noe(han går igjennom den når jeg sover) og vil se my eyes only og blir irritert når han ikke får det. Han snakker om klærne mine er boyfriend approved før jeg drar opp på skolen (vg3) vist buksa sagger litt når jeg bøyer meg helt helt ned så kan jeg ikke gå med det for å vise litt kløft eller trusa mi så betyr det tydeligvis for gutter at jeg signaliserer at jeg vil bli knælla. Han ignorerer meg lenge når han er sint på meg, og han sier drit frekke ting. Han sier han trenger tid for han vet hvordan han blir når han er sint å derfor han prøver å roe ned men nå har d gått over 24 timer siden han i d hele tatt pratet og han er fortsatt sur. Jeg elsker han men jeg vil ikke være sammen med han lengre det er så slitsomt noen tips til å enten hva jeg kan si til han at han forbereder seg eller hvordan jeg kan komme meg over han? 

Hjelp. Kom deg vekk før det er for sent! Du er 18 år. Bare kom deg bort. Hvis ikke ender du som alenemor på krisesenter om noen år. Dra i dag!!!

Anonymkode: 16d8f...0ee

Skrevet

Dessverre vil det fortsette å være slitsomt. Det er bedre å gjøre slutt nå, enn å utsettes det. Det blir verre å gjøre det slutt jo lengre tiden går.

Skrevet

Du er i din fulle rett til å bare si at du er fornøyd. Forholdet gir deg kun ubehag. Dere bor ikke sammen, så du trenger ikke å omgås han mer enn på skolen. Husk at verden er full av folk. Ikke la deg presse til å være sammen med noen. Du skylder han ikke noe. Du bestemmer over ditt liv 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes! Han der skal du ikke ha noe mer med å gjøre! Bare kutt han ut asap og se deg aldri tilbake. Kjærester skal ikke oppføre seg sånn mot hverandre!

Anonymkode: 42e4f...459

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...