AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Jeg tenkte å ta med kjæresten til Oslo i forbindelse med bursdagen og tenkte å ta én av nettene på en litt mer fancy hotell. Har sett på noen av hotellene og må si jeg foretrekker en mer moderne stil, som f eks The Thief. Hvilke andre hoteller kan anbefales som er sentrumsnært, god frokost og verdt prisen? Anonymkode: 3fcd4...9f7
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Jeg liker Amerikalinjen veldig godt. Luksuriøst. Utrolig god frokost, men kommer litt an på hva du legger i "moderne stil". Anonymkode: 37adc...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Liker godt Att i kongens gate. Kort vei til Kvadraturen, festningen og Tollbugata. Hotellet er også gjestevennlig (ta med gjester på hotellrommet). Anonymkode: eeb8f...a7f
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): The hub Anonymkode: 42ace...35b Ingenting luksus med the Hub 😅 Velger ikke hotellet for jobbreiser en gang. Rommene har fokus på funksjonalitet og minimalisme, og har ingenting ekstra. Fasilitetene holder en god, men standardisert kvalitet. Frokosten er variert men veldig basic - og oppleves mer som en effektiv buffet enn en eksklusiv opplevelse. Anonymkode: 37adc...8fb 5 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Saga Hotel på Majorstua. Er nok ikke like mye luksus som The Thief, The Hub, Sommero osv., men jeg synes det er helt perfekt. Nydelig beliggenhet, flotte rom, og litt utenfor turistgryta. https://sagahoteloslo.com/ Anonymkode: de912...0a5
Londonjenta Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Jeg foretrekker Hotel Continental, supersentralt, flere restauranter og en lekker bar. God frokost har de også. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Bristol er bra. Men ikke moderne stil. Anonymkode: 20f0c...b28 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Ville valgt the Thief, med Sommerro som nummer to. Anonymkode: dda34...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sommerro. Anonymkode: 33d7e...f67 Veldig mange dårlige anmeldelser Anonymkode: 9f8c6...853
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sommerro uten tvil! Anonymkode: a2aaa...cd0 Hvis man liker å forklare seg for han som står ved inngangen. Hvem er dere, hvorfor skal dere hit…Hver gang man skal inn. Anonymkode: 9f8c6...853 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august Clarion hotel Oslo, feks. Det er ikke luksus (ikke mange av de moderne i Norge), men nytt hotell med bra lokasjon og moderne stil. Du kan jo gå for en suite, da får du sofa, kaffemaskin osv. Eller så har du The Well litt utenfor sentrum. Anonymkode: ddac2...75d
TheLegendBellaGoth Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tenkte å ta med kjæresten til Oslo i forbindelse med bursdagen og tenkte å ta én av nettene på en litt mer fancy hotell. Har sett på noen av hotellene og må si jeg foretrekker en mer moderne stil, som f eks The Thief. Hvilke andre hoteller kan anbefales som er sentrumsnært, god frokost og verdt prisen? Anonymkode: 3fcd4...9f7 Det er ikke moderne stil, men elsker Hotel Bristol i Oslo sentrum. Der har de jordnær service, en enorm frokost, flotte rom og gjennomgående gjenomført. I Desember åpner de spa også. Har ligget på mange hoteller rundt om og kan si med hånden på hjerte at det er på nivå med Hotel de Paris i Monaco og Hotel Ritz i Paris for en brøkdel av prisen! 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 20.41): Hvis man liker å forklare seg for han som står ved inngangen. Hvem er dere, hvorfor skal dere hit…Hver gang man skal inn. Anonymkode: 9f8c6...853 Det har jeg aldri opplevd der. Jeg har både overnattet der flere ganger, vært på en av restaurantene og i bursdag. Anonymkode: a2aaa...cd0
enkefru Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august Klin til med en luksus-suite på Grand på drøye 300 kvm til 120’ pr natt! https://www.aftenposten.no/oslo/i/vgMbVp/grand-hotell-i-oslo-lanserer-naa-oslos-dyreste-hotellsuite-pris-120000-pr-natt
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 20.41): Hvis man liker å forklare seg for han som står ved inngangen. Hvem er dere, hvorfor skal dere hit…Hver gang man skal inn. Anonymkode: 9f8c6...853 Det har jeg aldri opplevd. Bare et smil, et nikk, om du får øyekontakt. Og spørsmål om du behøver hjelp om du har bagasje. Anonymkode: 37adc...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har jeg aldri opplevd der. Jeg har både overnattet der flere ganger, vært på en av restaurantene og i bursdag. Anonymkode: a2aaa...cd0 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har jeg aldri opplevd. Bare et smil, et nikk, om du får øyekontakt. Og spørsmål om du behøver hjelp om du har bagasje. Anonymkode: 37adc...8fb Les Google reviews. Veldig mange nevner akkurat det. Anonymkode: 9f8c6...853 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Les Google reviews. Veldig mange nevner akkurat det. Anonymkode: 9f8c6...853 Egne opplevelser er da viktigere enn hvordan enkelte andre blir behandlet? Men... om TS og mannen ikke ser ut som de hører hjemme på et fint hotell er det jo mulig relevant. Likevel - det er jo ikke verre enn å bare bekrefte at man er boende gjest? Anonymkode: 37adc...8fb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå