AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august 13 dpo Spotting i dag troooor jeg, Eller kom litt blod nå på kvelden. Har hatt rumlinger i magen nå i dag. Ingen store smerter som jeg pleier før mens, men bare litt murring. Ga seg nå etter 20min og håper det var en festeblødning. Begynte når jeg skulle legge meg, tørket to ganger også borte. Hadde sex, dusjet og skulle tisse nå igjen og da var det ingenting! mer dette et håp om at det endelig gikk?? hvordan er festeblødning? Aldri opplevd. Og første gangs prøvere Anonymkode: 532db...0ee
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Virker lovende 😊 litt blod og murring som fort forsvinner er god indikasjon på feste. Har selv 2 barn og hatt 1 spontanabort så vet endel om det 😊 Bare slapp helt av og vent til det er tid for å ta graviditetstest. Jeg testet og testet som en gal når vi planla baby 😊 husk at selv den minst tydelige strek er tegn på graviditet 😊😊😊 Anonymkode: d3352...795
mommyaka Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august 13 dpo er for seint for festeblødning. Men dessverre kan ingen si om man får festeblødning eller ikke. Der kan være starten på mens.. hormon blødning etc. De fleste får ikke festeblødning, da dere er ofte noe man ikke ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå