Gå til innhold

Single menn som sliter med å tiltrekke kvinner: Skulle du ønske du var bifil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle du ønske du var bifil? Sånn at når damene avviser deg (noe de gjør 99.9% av tiden), er det bare til å finne noen bifile/homofile menn I stedet, de er langt mer åpne for sex/forhold. Jeg skulle ønske jeg var bifil, hva tenker dere?

Anonymkode: 4881a...430

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du skulle ønske du var det, så tror jeg nok du er det. For en merkelig og latterlig tanke.

Anonymkode: d1a07...0cf

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får jo mye mer utvalg som bifil. Personlig hadde jeg ønsket å være aseksuell, så kunne jeg sluttet å bry meg.

Anonymkode: fd770...7e3

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du skulle ønske du var det, så tror jeg nok du er det. For en merkelig og latterlig tanke.

Anonymkode: d1a07...0cf

Merkelig at du ikke forstår logikken. Jeg er allikevel ikke seksuelt tiltrukket av menn.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får jo mye mer utvalg som bifil. 

Anonymkode: fd770...7e3

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet

Endel homofile later til å være ganske nøye med utseende mm. Kanskje det er vanskelig å nå opp?

Skrevet

Nei, jeg skulle ikke ønske jeg var bifil. Seksuell legning er ikke noe man bare kan “velge” ut fra hva som er mest praktisk når man møter avvisning. Er man heterofil, så er man det – akkurat som en homofil ikke kan gjøre seg heterofil av bekvemmelighet.

At dating kan være frustrerende og innebære mye avvisning, er jeg helt enig i. Men løsningen ligger ikke i å endre legning – det handler mer om å jobbe med selvinnsikt, tålmodighet og å møte mennesker på en ærlig måte. Den rette kommer ikke nødvendigvis fort, men man skal ikke kompromisse på hvem man er for å få en kortsiktig løsning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (5 minutter siden):

Endel homofile later til å være ganske nøye med utseende mm. Kanskje det er vanskelig å nå opp?

Ikke så vanskelig som med damer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er naturligvis veldig mye lettere om man er tiltrukket av menn enn om du er tiltrukket av kvinner 😄 Uavhengig av eget kjønn

Anonymkode: 8f7b8...5e2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg skulle ikke ønske jeg var bifil. Seksuell legning er ikke noe man bare kan “velge” ut fra hva som er mest praktisk når man møter avvisning. Er man heterofil, så er man det – akkurat som en homofil ikke kan gjøre seg heterofil av bekvemmelighet.

At dating kan være frustrerende og innebære mye avvisning, er jeg helt enig i. Men løsningen ligger ikke i å endre legning – det handler mer om å jobbe med selvinnsikt, tålmodighet og å møte mennesker på en ærlig måte. Den rette kommer ikke nødvendigvis fort, men man skal ikke kompromisse på hvem man er for å få en kortsiktig løsning.

Selvfølgelig kan man ikke velge det, men hvis det gikk an.Det kunne vært redningen for mange seksuelt frustrerte menn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jo strengt tatt ingen interesse av det av naturlige årsaker, men samtidig ville det sikkert gjort ting lettere om det var tilfelle. Hadde i hvert fall et par menn som prøvde seg ti år før jeg faktisk fikk kjæreste og hadde sex første gang. Nå har jeg vært singel så lenge igjen at jeg tror toget har gått, men jeg er like streit som før.

Anonymkode: a75c5...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jo tanken har streifet meg en gang eller to. Får mer oppmerksomhet fra homofile menn enn heterofile damer… hyggelig det, men som heterofil mann ønsker jeg nok heller mer draget på damene enn å skulle våkne opp som bifil. 

Anonymkode: afbb6...093

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle du ønske du var bifil? Sånn at når damene avviser deg (noe de gjør 99.9% av tiden), er det bare til å finne noen bifile/homofile menn I stedet, de er langt mer åpne for sex/forhold. Jeg skulle ønske jeg var bifil, hva tenker dere?

Det eneste du trenger er riktig psykologisk game. - Fra en dame med sterk kunnskap og utdanning innenfor psykologi og «the art of seduction»

Anonymkode: 238a1...322

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det eneste du trenger er riktig psykologisk game. - Fra en dame med sterk kunnskap og utdanning innenfor psykologi og «the art of seduction»

Anonymkode: 238a1...322

Niks, så enkelt er det overhodet ikke 😄

Hvordan skulle du som dame vite noe om dette liksom? Har du vært mann som ikke har utseendet med seg i et tidligere liv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er ikke kun rettet mot deg altså, men jeg kan ikke dy meg. Særlig når det serveres så flott. 

Vil du ikke si at patriarkalsk syn på kvinner og hva som forventes av de, møter menn i døra? Hvis vi som kvinner løser dere fra den seksuelle frustrasjonen oftere enn vi gjør. Så blir vi sett ned på, mens dere blir hyllet som guder. Dette til ettertanke. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (10 minutter siden):

Vil du ikke si at patriarkalsk syn på kvinner og hva som forventes av de, møter menn i døra? Hvis vi som kvinner løser dere fra den seksuelle frustrasjonen oftere enn vi gjør. Så blir vi sett ned på, mens dere blir hyllet som guder. Dette til ettertanke. 

Hvorfor skulle det hjelpe menn flest at kvinner ligger masse med et lite fåtall av menn? Jeg forstår virkelig ikke denne logikken.

Kvinner blir ikke sett på i et positivt lys om de ligger rundt, mens det er jo likt for menn bare med motsatt fortegn. Menn som er jomfru blir sett ned på. Er det "matriarkiet" kanskje? Jeg anbefaler å gå ut av offerrollen.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle det hjelpe menn flest at kvinner ligger masse med et lite fåtall av menn? Jeg forstår virkelig ikke denne logikken.

Kvinner blir ikke sett på i et positivt lys om de ligger rundt, mens det er jo likt for menn bare med motsatt fortegn. Menn som er jomfru blir sett ned på. Er det "matriarkiet" kanskje? Jeg anbefaler å gå ut av offerrollen.

Det er patriarkatet som fordømmer menn som er jomfru, og kvinner som gir av seg selv. Du er den som er i offerrollen, når du nå bekrefter at "det ikke hjelper at kun noen menn får seg" For noe tull. Jeg er personlig glad for at patriarkatet  endelig kan smakes på av dere, selv om det ikke er på langt nær nok. For dere nekter å ta ansvar for holdninger dere har til kvinner og deres seksualitet 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tydelig at TS kun er ute etter sex og mindre interessert i forhold. Det er jo blitt så populært å være bi-nysgjerrig. At heterofile menn og kvinner plutselig skal skifte fil fordi de ikke får heterofil sex, høres ut som at noen har gjort følelser til Gud i livet. Et øyeblikks tilfredsstillelse er viktigere enn å bygge livslang kjærlighet.

Anonymkode: a853c...d51

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De menn jeg kjenner som er bifil er på ingen måte mindre kresen enn heterofile kvinner. 

Anonymkode: b72e4...ff8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De menn jeg kjenner som er bifil er på ingen måte mindre kresen enn heterofile kvinner. 

Anonymkode: b72e4...ff8

Homofile menn er langt mindre kresen enn kvinner, dette er ikke akkurat noe nytt for de fleste.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...