Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan tolker man egentlig dette? 😅🙈

Anonymkode: ef5b9...dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontekst?

Får assosiasjoner til at vedkommede har gjort noe som ikke ser spesielt greit ut sett utenfra.

Anonymkode: 8c74c...f11

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, hvordan tolker man egentlig dette? 😅🙈

Anonymkode: ef5b9...dda

Det hadde jeg tolket som at jeg hadde gjort noe som ikke var spesielt snilt gjort, men at de som kjenner meg godt vet at jeg ikke egentlig mente noe vondt med det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det samme som over her, men hadde også kunnet tenkt at det betyr at man er litt brå og direkte og kanskje ufiltrert i hvordan man kommuniserer (at det rett og slett er en person som er utsatt for å trampe i klaveret hos de som er litt mer tynnhudet), men at de som kjenner vedkommende vet at det ikke menes noe vondt med det - at det er sagt i beste hensikt.

Anonymkode: 4aef2...62f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at vedkommende enten har gjort noe som andre har oppfattet negativ, eller har en litt brå/direkte framtoning som gjør at folk kanskje ikke får så godt førsteinntrykk.

Fikk selv en kommentar en gang som var noe sånt som "Jeg driter i hva de andre sier, jeg liker deg, jeg". Må innrømme at jeg har lurt litt på om det var kalkulert fra personen som sa det eller ikke.

Anonymkode: 8b4fd...623

Skrevet

Hadde vel tenkt jeg hadde sagt eller gjort noe som ikke var greit. Men alt er relativt, det som kan høres helt ok ut for en kan være andre gå helt i kjelleren av å høre så noen ganger er jo mottaker problemet så det spørs på settingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...