123Frustrert Skrevet 28. august 2025 #1 Skrevet 28. august 2025 (endret) Jeg har vært så uheldig å bestilt kjøkken fra Noremax. De garanterer at dett er kompatibelt med Fakutm IKEA kjøkken. Det er det IKKE!! Og en ekstrem dårlig kundeservice, de svarer med « skjønner problemet og frustrasjonen» også går det i loop fra den ene avdelingen til den andre. De skriver ikke under med navn så du aldri hvem du kommuniserer med og de kan ikke ringe. jeg har brukt 60 000kr på kjøkken hos de og nå 15 000kr for å gå en snekker til å tilpasse ved å alge nye hull og diverse. Det er fremdeles ikke bra. STYR UNNA! Endret 29. august 2025 av 123Frustrert Skrive feil 1 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:27 #2 Skrevet i går, 14:27 Jeg kan ikke si meg mer enig. Styr unna dette firmaet. Jeg har forsøkt å legge inn en anmeldelse på Trustpilot flere ganger, men den blir stadig fjernet. De ber om mer informasjon om mitt kundeforhold, noe jeg ikke ønsker å oppgi, særlig fordi jeg på Trustpilot har sett eksempler på det som fremstår som sjikane av kunder som har skrevet negative anmeldelser. Jeg føler derfor et sterkt behov for å advare andre mot å handle hos Noremax. Min opplevelse er at både kvaliteten på produktene og servicen er svært dårlig. Når det oppstår problemer, virker det som om selskapet konsekvent legger skylden på kunden, uansett hva saken gjelder. Dette gjenspeiles også i hvordan de svarer på tilbakemeldinger og klager. Svarene fremstår ofte som arrogante, lite profesjonelle og lite løsningsorienterte. I stedet for å forsøke å finne en løsning eller ta ansvar for eventuelle mangler, blir ansvaret i stor grad lagt over på kunden. Dette inntrykket forsterkes også når man ser gjennom svarene de gir til kunder på Trustpilot. Hvis man undersøker selskapet nærmere i Brønnøysundregistrene, gir det heller ikke et særlig betryggende inntrykk. Selskapet har blant annet ikke levert regnskap for 2025. I tillegg er det registrert flere utleggsforretninger mot selskapet, blant annet fra Skatteetaten, og det finnes også registreringer knyttet til utlegg i lønn. Slike forhold kan tyde på økonomiske utfordringer og manglende oppfølging av forpliktelser, som for eksempel betaling av skatt, husleie eller lønn til ansatte. Når man ser dette i sammenheng med hvordan selskapet håndterer kunder og klager, sitter man igjen med et inntrykk av et firma som ikke fremstår særlig seriøst. Av den grunn vil jeg sterkt anbefale andre å være svært forsiktige før de velger å handle fra dette selskapet. Jeg vil også avslutte med STYR UNNA!!! og du vet aldri hva de beskylder deg for eller truer deg med, jeg har fått de utroligste trusler. Ekstremt uprofesjonelt. Anonymkode: 9ce11...af6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå