AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Trenger sårt hjelp, katten har plutselig fått for seg at det er kjempefint å gå på bilene som står parkert utenfor her. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å slutte med det? Kan jeg f.eks sprute litt vann på henne, eller vil hun da ta ut klørne og skrape opp bilen før hun hopper ned? Håper virkelig på noen gode råd for dette plager meg veldig med tanke på naboer og sånn. Anonymkode: 930dd...76f
Haldrup Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Katter er litt som slanger, de liker en god varm plass, der de kan slappe av, og panseret over motoren er god og varm... derfor Sett på elektrohalsbånd og zapp hver gang uønsket oppførsel finner sted.... Bare om katten får en dårlig assosiasjon med å gå på biler, stopper den... Om du er til stede og sprøyter med vann, da tror katten at det er du som er problemet.... Er viktig at katten ser bilen som problemet...!!!
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Er heldigvis sjelden jeg ser pus på bilene rundt her jeg bor, men tar jeg ham på fersken, så løfter jeg ham etter nakkeskinnet og setter han på bakken. Vet ikke om det rekker, men som sagt så skjer det sjeldent. Anonymkode: 84f1d...b54
Haldrup Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Haldrup skrev (6 minutter siden): Katter er litt som slanger, de liker en god varm plass, der de kan slappe av, og panseret over motoren er god og varm... derfor Sett på elektrohalsbånd og zapp hver gang uønsket oppførsel finner sted.... Bare om katten får en dårlig assosiasjon med å gå på biler, stopper den... Om du er til stede og sprøyter med vann, da tror katten at det er du som er problemet.... Er viktig at katten ser bilen som problemet...!!! Beste er om du står klar med fjernbetjeningen og zapper med en gang katten hopper opp på bilen, da skjønner den fort at det er bilen som straffer den og ikke deg...
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er heldigvis sjelden jeg ser pus på bilene rundt her jeg bor, men tar jeg ham på fersken, så løfter jeg ham etter nakkeskinnet og setter han på bakken. Vet ikke om det rekker, men som sagt så skjer det sjeldent. Anonymkode: 84f1d...b54 Håper han er ung? Ikke løft voksne katter etter nakkeskinnet. Anonymkode: 2ad5b...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Bygge luftegård og hold katten der, eller i sele. Anonymkode: dc0eb...da4 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Kattene i nabolaget går på bila mi stadig vekk. Hender de står og venter på kos når jeg skal til bilen. De har forårsaket nøyaktig 0 riper og skader hittil, så her skjønner jeg ikke egentlig at det skal være så stort problem. Er man redd for små dyr ogbfugler bør man jo ha garasjeplass. Kattene skiter ikke på bilene heller til motsetning fra fuglene. Anonymkode: 60e30...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Naboen min endte med å betale en annen nabo 7000 for en poleringsjobb etter at katten hans hadde gått på bilen hans. Man kunne se små riper i lakken der pus hadde gått. Saken er at biler er ikke flate, spesielt ikke panser, da setter pus ofte litt klør ut for å balansere. Anonymkode: b8567...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå