Hellmin Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Hei Er det noen som har gode konkrete tips til jobber jeg kan utføre hjemmefra på kveld og helg. Jeg har ledig kapasitet, har bred kompetetanse og ønsker en jobb som kan bidra til en ekstrainntekt ved siden av min hovedjobb. på forhånd takk for gode innspill 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Kopierer bare inn svaret jeg ga deg i tråden du startet for under ett døgn siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er vel en del stillinger som online privatlærer, salgskonsulenter, litt forskjellig innenfor markedsføring og innholdsproduksjon og eventuelt telefonintervjuer. Anonymkode: adeb0...8cb Anonymkode: 5dfbc...faf 1
Hellmin Skrevet 28. august Forfatter #3 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kopierer bare inn svaret jeg ga deg i tråden du startet for under ett døgn siden Anonymkode: 5dfbc...faf Tusen takk for gode tips. Jeg skal slette den tråden fra i går, var ikke klar over at den var publisert 1
mommyaka Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Mulig at jeg tar feil. Men husk at biinntekt må du skatte mye av( tenker om du har tall på hvor mye du vil/ må få inn ekstra )
Hellmin Skrevet 28. august Forfatter #5 Skrevet 28. august mommyaka skrev (7 minutter siden): Mulig at jeg tar feil. Men husk at biinntekt må du skatte mye av( tenker om du har tall på hvor mye du vil/ må få inn ekstra ) Ja det er jeg klar over, og absolutt noe jeg må regne på for at man faktisk sitter igjen med noe. Optimalt er min. 10.000 i mnd. men det er nok kanskje mye..
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Hellmin skrev (7 timer siden): Ja det er jeg klar over, og absolutt noe jeg må regne på for at man faktisk sitter igjen med noe. Optimalt er min. 10.000 i mnd. men det er nok kanskje mye.. 10k på en deltidsjobb hjemmefra? Hva slags drømmeverden er det du lever i 😅 Anonymkode: c84d0...55b 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 10k på en deltidsjobb hjemmefra? Hva slags drømmeverden er det du lever i 😅 Anonymkode: c84d0...55b Det vil være 12 timer overtid for min del, har hjemmekontor fast. Ikke helt utenkelig altså. Anonymkode: 72114...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil være 12 timer overtid for min del, har hjemmekontor fast. Ikke helt utenkelig altså. Anonymkode: 72114...ac0 Nå er det ikke overtid på sin vanlige hobb TS er ute etter, det er en deltidsjobb med fleksitid. Hvis noe sånt hadde eksistert hadde vi drevet med det på fritiden alle sammen. Anonymkode: c84d0...55b 11 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august mommyaka skrev (9 timer siden): Mulig at jeg tar feil. Men husk at biinntekt må du skatte mye av( tenker om du har tall på hvor mye du vil/ må få inn ekstra ) Ja, du tar feil. Man skatter av total inntekt, det har ingen ting å si om det er hovedinntekt eller biinntekt. Husk at det som vises på skattekortet bare er skattetrekk pr. måned, ikke det man faktisk betaler i skatt. Anonymkode: 43718...7ef 9
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august mommyaka skrev (10 timer siden): Mulig at jeg tar feil. Men husk at biinntekt må du skatte mye av( tenker om du har tall på hvor mye du vil/ må få inn ekstra ) Skattetrekk på biinntekter er ofte høyere enn hovedinntekten, for å justere for den totale inntekten/skatten. Om man har 300 000 i året fra hovedarbeidsgiver, eller om man har 200 000 fra hovedarbeidsgiver og 100 000 fra biarbeidsgiver, så er det totale skattetrekket uansett beregnet for 300 000 i årsinntekt. Anonymkode: 5dfbc...faf 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Telefonsalg, Norstat Foodora om du kan forlate huset Anonymkode: 20ffa...9b8
Seff Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det ikke overtid på sin vanlige hobb TS er ute etter, det er en deltidsjobb med fleksitid. Hvis noe sånt hadde eksistert hadde vi drevet med det på fritiden alle sammen. Anonymkode: c84d0...55b Det er akkurat det. Det finnes jo mange typer jobb man kan drive med hjemmefra, men det er som oftest avhengig av kunder som trenger noe akkurat når behovet oppstår, og som vil ha det ferdig innen en bestemt frist. Det er ikke så lett å finne noe man kan gjøre kun når det passer en selv. TS sier også at han/hun har bred kompetanse, men det kommer jo an på innen hva. Skjønner at han/hun ikke vil si så mye mer for å være anonym, men sjansen for å få nyttige svar hadde vært større hvis vi visste hvilken kompetanse det dreier seg om. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): 10k på en deltidsjobb hjemmefra? Hva slags drømmeverden er det du lever i 😅 Anonymkode: c84d0...55b Det er 1 vakt i uka for min samboer som har ekstrajobb.. Anonymkode: 9752a...1bc
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er 1 vakt i uka for min samboer som har ekstrajobb.. Anonymkode: 9752a...1bc Jobber han hjemmefra? Det er få jobber som hvem som helst kan gjøre hjemmefra som gir noe særlig inntjening. Anonymkode: 908b6...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august Vet ikke om hjemmekontor for en annen tidssone kan være noe? F.eks. jobbe med IT der du jobber med USA, slik at arbeidstiden er forskjøvet. Anonymkode: 15c27...cba 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august Seff skrev (35 minutter siden): Det er akkurat det. Det finnes jo mange typer jobb man kan drive med hjemmefra, men det er som oftest avhengig av kunder som trenger noe akkurat når behovet oppstår, og som vil ha det ferdig innen en bestemt frist. Det er ikke så lett å finne noe man kan gjøre kun når det passer en selv. TS sier også at han/hun har bred kompetanse, men det kommer jo an på innen hva. Skjønner at han/hun ikke vil si så mye mer for å være anonym, men sjansen for å få nyttige svar hadde vært større hvis vi visste hvilken kompetanse det dreier seg om. Da er det jo typisk online markedsplass som kan være løsningen, der man finner kunder som trenger noe omtrent i perioden man kan jobbe selv. Litt avhengig av hvilken plattform, så trenger de eksempler på hva man har gjort før, men om man har jobbet med noe relevant så kan kanskje TS vise frem det. Anonymkode: 29758...9cb
Seff Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er 1 vakt i uka for min samboer som har ekstrajobb.. Anonymkode: 9752a...1bc Jeg låner formuleringen til en over her, hvis noe sånt hadde eksistert eller kun vært lett tilgjengelig, hadde vi drevet med det, alle sammen. Jeg er veldig spent på hvilken type jobb man kan gjøre hjemmefra på en kveld, og som man får 10 000 for, så det hadde vært fint om du kunne dele det med oss. Endret 29. august av Seff 4
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august Seff skrev (4 minutter siden): Jeg låner formuleringen til en over her, hvis noe sånt hadde eksistert eller kun vært lett tilgjengelig, hadde vi drevet med det, alle sammen. Jeg er veldig spent på hvilken type jobb man kan gjøre hjemmefra som man får 10 000 for, så det hadde vært fint om du kunne dele det med oss. Det finnes, men jeg hadde ikke delt det. Hva er poenget med å gi 100-vis samme ide som en selv tjener på? Anonymkode: 65228...8b4 1
Seff Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes, men jeg hadde ikke delt det. Hva er poenget med å gi 100-vis samme ide som en selv tjener på? Anonymkode: 65228...8b4 Jeg glemte å ta med på en kveld, mener du virkelig det?
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august Seff skrev (39 minutter siden): Jeg glemte å ta med på en kveld, mener du virkelig det? Ja, jeg deler jo ikke det jeg driver med. Da blir det jo bare flere om beinet. Anonymkode: 65228...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå