katties Skrevet 29. august #21 Skrevet 29. august Spørs hvor ren vasken og benken normalt er. Hos oss er det rent: vi har én vask som bare brukes til å skylde frukt og grønnsaker, helle ut vann i, og en annen der vi skyller tallerken etc. Ingen spytter eller vaker faktisk ekse ting i noen av disse to vaskene uten å vaske de med såpe etterpå. Er noe helt annet hvis man har et bakteriefilm i vasken og slenger fisken oppi - da er det ekkelt...
AnonymBruker Skrevet 29. august #22 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg kalte ikke deg ekkel, jeg sa at de å legge mat rett i vasken er ekkelt. Og om det å legge mat rett i vasken eller i bolle som har vært igjennom oppvaskmaskinen er best kjøkkenhygien kan vel diskuteres. Anonymkode: 62e1d...749 For meg handler hygiene først og fremst om at vasken er ren. Å definere vasken som en “skitten sone” skurrer, sett bort fra å skylle hel fisk og slik der - det er her du vasker panner og skjærefjøler. Anonymkode: 1b6d2...f7d
AnonymBruker Skrevet 29. august #23 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg kalte ikke deg ekkel, jeg sa at de å legge mat rett i vasken er ekkelt. Og om det å legge mat rett i vasken eller i bolle som har vært igjennom oppvaskmaskinen er best kjøkkenhygien kan vel diskuteres. Anonymkode: 62e1d...749 Og ekkelt betyr ikke helsefarlig. "Ekkelt"er kun din subjektive mening basert på fantasi. Anonymkode: 01b77...d33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå