Hellmin Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Hei min tinder fungerer ikke optimalt. - jeg får ikke slettet likere - nye likere oppdaterer seg ikke - jeg får ikke slettet min tinder - hvis jeg liker noen legges de ikke på sendte likere jeg får ikke respons på tinder support. Noen som har forslag til til hvordan jeg kan få tak i noen som kan hjelpe, eller hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Prøvd å slette appen og installere på nytt? Anonymkode: a6a2a...42d
Hellmin Skrevet 28. august Forfatter #3 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd å slette appen og installere på nytt? Anonymkode: a6a2a...42d Det var det jeg hadde tenkt, men jeg får ikke slettet heller. Får denne meldingen
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Tror personen mente at du skulle slette appen, ikke nødvendigvis kontoen. Kan være en bug i informasjonskapsler eller lignende på din telefon. Anonymkode: 7a950...ea1 1
Hellmin Skrevet 29. august Forfatter #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror personen mente at du skulle slette appen, ikke nødvendigvis kontoen. Kan være en bug i informasjonskapsler eller lignende på din telefon. Anonymkode: 7a950...ea1 Ah, ja det kan jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå