AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg må finne et nytt sted å bo asap og sliter med å finne noe å leie. Har skrevet annonse på finn der jeg skriver litt om meg selv, har kontaktet sikkert 20 utleiere men får enten ikke svar eller så får jeg avslag. Vet det er mulig å leie via Bjørvika Apartments eller airbnb her i Oslo, men hvis jeg skal leie i flere år blir jo det kjempedyrt (har prøvd utenfor Oslo og men samme problem der). Hva er det lengste dere har leid på airbnb og hva betalte dere? Anonymkode: d4dd0...a05
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Du ser jo hva det koster når du søker på boliger? Anonymkode: de4c7...b85
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Dersom du ønsker å leie over en lengre periode kan du ta kontakt med de som leier ut via Airbnb og spørre hva de evt ønsker i månedspris. Det skader ikke å prøve. Anonymkode: 0bf2c...cb8
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august 1 mnd. snakket da med utleier og fikk en annen pris enn hvis jeg skulle betalt pr døgn. Gikk veldig fint Anonymkode: 323a0...132
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august 2 mnd, i Danmark. Betalte 5000,- danske pr. mnd. Anonymkode: 07304...5f5
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august 5 uker. Jeg kontaktet utleier direkte og spurte om å få leie en måned, og hva slags pris de kunne gi meg. De tok dagsprisen på airbnb og ganget med 30. Så jeg bestilte bare direkte på airbnb nettsiden, der får man rabatt om man bestiller over 28 dager. Dette var i en by jeg er i ofte. Selv om jeg likte leiligheten bestiller jeg aldri hos denne utleieren igjen. Anonymkode: 7d8da...51d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå