AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Hei, Jeg har en føflekk i ansiktet som jeg ønsker å få fjernet hos hudlege. Den er litt utstående og av og til blir den sår og blør, så det er nok best å få den fjernet. Hvordan fjernes føflekker i ansiktet, for å unngå arr? Noen som har hudlege å anbefale enten i Trondheim eller Ålesund? Anonymkode: 53421...ec6
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Jeg har en utstående føflekk i ansiktet som er vond og plager meg, så den skal jeg få fjernet. Føflekken vil bli skåret bort og så vil legen sy. Fastlegen kan fjerne den for meg, men siden han ikke syr så ofte og for å minimere risikoen for arr har jeg fått henvisning til sykehus for å fjerne den hos plastisk kirurg. Anonymkode: 103f0...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Jeg fjernet min med laser. Resultatet ble helt plettfritt, fikk ikke arr😊 Anonymkode: c6c75...cef 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en utstående føflekk i ansiktet som er vond og plager meg, så den skal jeg få fjernet. Føflekken vil bli skåret bort og så vil legen sy. Fastlegen kan fjerne den for meg, men siden han ikke syr så ofte og for å minimere risikoen for arr har jeg fått henvisning til sykehus for å fjerne den hos plastisk kirurg. Anonymkode: 103f0...c7e Flaks det, ingen vanlige leger fjerner føflekker og sånt i ansiktet, det blir alltid henvist til plastisk. Anonymkode: a1617...d48 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Jeg har fjernet flere føflekker på kroppen, og fastlegen min er en racer til å både skjære og sy hun altså, men akkurat ansiktet vil hun ikke ta, så da ble jeg henvist til hudlege. Fikk et lite arr jeg, men bryr meg overhodet ikke. Anonymkode: 04e32...a07
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg fjernet min med laser. Resultatet ble helt plettfritt, fikk ikke arr😊 Anonymkode: c6c75...cef Hvilken klinikk gjorde du det hos? Anonymkode: 53421...ec6
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fjernet flere føflekker på kroppen, og fastlegen min er en racer til å både skjære og sy hun altså, men akkurat ansiktet vil hun ikke ta, så da ble jeg henvist til hudlege. Fikk et lite arr jeg, men bryr meg overhodet ikke. Anonymkode: 04e32...a07 Ble den fjernet med laser eller på annen måte? Anonymkode: 53421...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå