Gå til innhold

Hvordan fjernes føflekk i ansiktet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har en føflekk i ansiktet som jeg ønsker å få fjernet hos hudlege. Den er litt utstående og av og til blir den sår og blør, så det er nok best å få den fjernet. 

Hvordan fjernes føflekker i ansiktet, for å unngå arr? 

Noen som har hudlege å anbefale enten i Trondheim eller Ålesund? 

Anonymkode: 53421...ec6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en utstående føflekk i ansiktet som er vond og plager meg, så den skal jeg få fjernet. Føflekken vil bli skåret bort og så vil legen sy. Fastlegen kan fjerne den for meg, men siden han ikke syr så ofte og for å minimere risikoen for arr har jeg fått henvisning til sykehus for å fjerne den hos plastisk kirurg.

Anonymkode: 103f0...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet min med laser. Resultatet ble helt plettfritt, fikk ikke arr😊

Anonymkode: c6c75...cef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har en utstående føflekk i ansiktet som er vond og plager meg, så den skal jeg få fjernet. Føflekken vil bli skåret bort og så vil legen sy. Fastlegen kan fjerne den for meg, men siden han ikke syr så ofte og for å minimere risikoen for arr har jeg fått henvisning til sykehus for å fjerne den hos plastisk kirurg.

Anonymkode: 103f0...c7e

Flaks det, ingen vanlige leger fjerner føflekker og sånt i ansiktet, det blir alltid henvist til plastisk. 

Anonymkode: a1617...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet flere føflekker på kroppen, og fastlegen min er en racer til å både skjære og sy hun altså, men akkurat ansiktet vil hun ikke ta, så da ble jeg henvist til hudlege. Fikk et lite arr jeg, men bryr meg overhodet ikke.

Anonymkode: 04e32...a07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg fjernet min med laser. Resultatet ble helt plettfritt, fikk ikke arr😊

Anonymkode: c6c75...cef

Hvilken klinikk gjorde du det hos?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har fjernet flere føflekker på kroppen, og fastlegen min er en racer til å både skjære og sy hun altså, men akkurat ansiktet vil hun ikke ta, så da ble jeg henvist til hudlege. Fikk et lite arr jeg, men bryr meg overhodet ikke.

Anonymkode: 04e32...a07

Ble den fjernet med laser eller på annen måte? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...