AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:05 #1 Skrevet torsdag kl 19:05 Har flere farger velge i mellom på bygging av ny bil. Hvilken farge ville dere valgt på bilen? Sett meg litt blind på fargene. Hvit, grå, mørk grå, grønn, svart osv. Hvem av dem er finest/stiligst. Anonymkode: 90f81...3e4
Rowan Skrevet torsdag kl 19:19 #2 Skrevet torsdag kl 19:19 Svart er klassisk. Den blå var også fin, så lenge det ikke er en neonblå når du får bilen. Den grønne ser grå ut på mobilen min, ellers kunne den ha vært fin. Den er bare ikke grønn nok. Av de grå syntes jeg Sonic Platinum var finest.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:06 #3 Skrevet lørdag kl 09:06 Titan, grå og terrane khaki var de fineste fargene. Anonymkode: 5aa0f...c49
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:19 #5 Skrevet lørdag kl 09:19 Hadde valgt blå. Er helt ærlig sååå sjukt lei av monotone farger i bilparken! Mens øynene mine spiser opp biler med litt farge på. Valgte farge på egen bil KUN ut ifra egne preferanser, driter egentlig en lang marsj i alle teorier om farger i bruktbilsalg. Men hadde bestemt ALDRI valgt hvit eller lys grå. Skal ingenting til før de bilene ser shabby ut... søns æ. Anonymkode: 58704...54b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:51 #6 Skrevet lørdag kl 13:51 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde valgt blå. Er helt ærlig sååå sjukt lei av monotone farger i bilparken! Mens øynene mine spiser opp biler med litt farge på. Valgte farge på egen bil KUN ut ifra egne preferanser, driter egentlig en lang marsj i alle teorier om farger i bruktbilsalg. Men hadde bestemt ALDRI valgt hvit eller lys grå. Skal ingenting til før de bilene ser shabby ut... søns æ. Anonymkode: 58704...54b Skal du aldri ha hvit, bør du ikke kjøpe tesla. Fordi, det er eneste fargen som ikke koster noe ekstra, alt annet av farger er tillegg🤪🤣😂 Er visst derfor de folieres Anonymkode: 24d57...1a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #7 Skrevet lørdag kl 20:45 Lexus har jo en fantastisk grønnfarge. Anonymkode: 7c524...2fc
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 15.51): Skal du aldri ha hvit, bør du ikke kjøpe tesla. Fordi, det er eneste fargen som ikke koster noe ekstra, alt annet av farger er tillegg🤪🤣😂 Er visst derfor de folieres Anonymkode: 24d57...1a7 No worries, Tesla styrer jeg glatt unna uansett 😝 Anonymkode: 58704...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå