Gå til innhold

farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere farger  velge i mellom på bygging av ny bil.

Hvilken farge ville dere valgt på bilen? Sett meg litt blind på fargene. Hvit, grå, mørk grå, grønn, svart osv. Hvem av dem er finest/stiligst.Screenshot_20250828_094129_Chrome.thumb.jpg.b8c7003bf2ac13e17e7168bf194c7b80.jpg

Anonymkode: 90f81...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart er klassisk. Den blå var også fin, så lenge det ikke er en neonblå når du får bilen. Den grønne ser grå ut på mobilen min, ellers kunne den ha vært fin. Den er bare ikke grønn nok. 

Av de grå syntes jeg Sonic Platinum var finest. 

Skrevet

Titan, grå og terrane khaki var de fineste fargene.

Anonymkode: 5aa0f...c49

Skrevet

Terrane khaki

Skrevet

Hadde valgt blå. Er helt ærlig sååå sjukt lei av monotone farger i bilparken! Mens øynene mine spiser opp biler med litt farge på. Valgte farge på egen bil KUN ut ifra egne preferanser, driter egentlig en lang marsj i alle teorier om farger i bruktbilsalg.

Men hadde bestemt ALDRI valgt hvit eller lys grå. Skal ingenting til før de bilene ser shabby ut... søns æ.

Anonymkode: 58704...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde valgt blå. Er helt ærlig sååå sjukt lei av monotone farger i bilparken! Mens øynene mine spiser opp biler med litt farge på. Valgte farge på egen bil KUN ut ifra egne preferanser, driter egentlig en lang marsj i alle teorier om farger i bruktbilsalg.

Men hadde bestemt ALDRI valgt hvit eller lys grå. Skal ingenting til før de bilene ser shabby ut... søns æ.

Skal du aldri ha hvit, bør du ikke kjøpe tesla. Fordi, det er eneste fargen som ikke koster noe ekstra, alt annet av farger er tillegg🤪🤣😂 Er visst derfor de folieres

Anonymkode: 24d57...1a7

Skrevet

Lexus har jo en fantastisk grønnfarge.

Anonymkode: 7c524...2fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 15.51):

Skal du aldri ha hvit, bør du ikke kjøpe tesla. Fordi, det er eneste fargen som ikke koster noe ekstra, alt annet av farger er tillegg🤪🤣😂 Er visst derfor de folieres

Anonymkode: 24d57...1a7

No worries, Tesla styrer jeg glatt unna uansett 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...