Anonym6789 Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg så at Sport outlet har begynt å selge løpevest med flasker fra Northug. Noen som har prøvd denne? en smule snillere pris enn salomon, men vet jo også at salomon er veldig bra
Taluno Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Jeg har bare prøvd den på, og for meg satt den ikke bra. Endurance sin vest til samme pris, på samme butikk hadde bedre passform for meg, og den har jeg brukt på mange løpeturer i sommer. Endurance Boona løpevest m/ flasker - Ryggsekker | Sport Outlet Det medfølger mindre flasker, men jeg kjøpte to stk 500ml flasker i tillegg, og de passer fint i vesten. På bildene så er det 250ml flasker i fremste brystlommen, men det er en dypere bak, de er dype nok til 500ml soft flask. For meg blir mange løpevester for løs i nedre del, så de "flapper" med mye bevegelse.
Anonym6789 Skrevet 29. august Forfatter #3 Skrevet 29. august Ok takk:) jeg tenkte at sånn strikk-snøring kanskje er mer fleksibelt mtp på stramming, men kanskje jeg skal prøve begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå