AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Endelig, jeg er så klar! Dere som har prøvd merket, hva er deres favoritter? Anonymkode: 6fdc4...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Hvor skal dette selges? 🥰 Anonymkode: 0e50f...151
Jadasikkert29 Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Gøy! Så at one size også kommer! (På sephora.se) 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor skal dette selges? 🥰 Anonymkode: 0e50f...151 Kicks. Kun online til å begynne med 😊 Anonymkode: 6b0e4...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Har prøvd en del. Mye som er lik så bra men mye billigere å altså. Vet ikke om jeg syne det er verdt prisen. Anonymkode: d97ff...966 4
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august De har mange ok produkter. Men synes ofte det er gode og rimeligere alternativer. Jeg har flawless filter, men synes elf halo glow gjør omtrent samme jobb. Beauty light wand er god - i likhet med mange andre blush, blant annet elf halo glow. Airbrush setting spray er god, i likhet med en rekke andre etterhvert. Facinasjonen over magic cream har jeg aldri helt forstått. Lip cheat, særlig pillow talk, er god, men en rekke billig-merker tilbyr nå veldig gode liners. Pillow talk lip er nydelig. Øyeskyggene er pene, og praktiske for reise, men har likevel aldri vært blant favorittene. Det var større før. Men merker at jeg i større og større grad har gått tilbake til de rimelige merkene de siste årene, da kvaliteten er omtrent tilsvarende. Med mindre man verdsetter pen innpakning høyt. Anonymkode: 7419e...eae 1 4
StrøkenFrøken Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Hadde de kommet til Norge for 5-10 år siden hadde jeg vært interessert da det var på den tiden jeg brukte en del produkter fra de! Nå er det så mange andre merker som er både bedre og rimeligere. Charlotte Tilbury har sunket mye i popularitet de siste årene. Men dette er jo typisk for norske butikker, de får inn nye merker først når de ikke er så særlig populære lengre og folk har gått over til andre merker... 6 3
AprilLudgate Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Vi ligger så etter 😅 Har vært på Sephora.se en stund, men etter noen fails har jeg blitt mindre interessert. Eneste måtte være Pillow Talk fair. Kanskje. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Aldri hørt om det engang jeg.... Anonymkode: 2d6aa...608 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august StrøkenFrøken skrev (58 minutter siden): Hadde de kommet til Norge for 5-10 år siden hadde jeg vært interessert da det var på den tiden jeg brukte en del produkter fra de! Nå er det så mange andre merker som er både bedre og rimeligere. Charlotte Tilbury har sunket mye i popularitet de siste årene. Men dette er jo typisk for norske butikker, de får inn nye merker først når de ikke er så særlig populære lengre og folk har gått over til andre merker... Det er på grunn av merkene og strategi også. Eksklusivitet holder salget oppe. Man hamstret jo litt ukritisk hver gang man var i London. Kjøpte kalender, og alt. Det er først nå når interessen daler at de får ut de siste kronene av merket. Jeg tror veldig dyr sminke begynner å falle litt bakpå, da billigmerkene har blitt så bra. Anonymkode: 7419e...eae 1
Cerx Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august Bra, men jeg har handlet på Charlotte Tilbury-appen i flere år nå, kjapp levering til Norge. Hva blir annerledes med at det er tilgjengelig på Kicks?
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Cerx skrev (8 timer siden): Bra, men jeg har handlet på Charlotte Tilbury-appen i flere år nå, kjapp levering til Norge. Hva blir annerledes med at det er tilgjengelig på Kicks? Selv har jeg handlet i London over mange år. Det er der merket er rimeligst. Uansett, evner likevel å tenke ut fordelene. Man slipper VOEC avgift. Prisen kommer direkte i norske kroner, og oppgitt pris er absolutt (som sikkert føles greiere for mange). Man kan returnere mye enklere, også i fysisk butikk, uten kostnad. Man får medlemsfordeler, kan bruke kampanjer, rabatter, med mer. Anonymkode: 7419e...eae 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august 10 år etter sin storhetstid kommer de hit, rett etter sitt omdømmefall? Ikke tilfeldig. Anonymkode: 35bba...7d1
Capazitet Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Cerx skrev (20 timer siden): Bra, men jeg har handlet på Charlotte Tilbury-appen i flere år nå, kjapp levering til Norge. Hva blir annerledes med at det er tilgjengelig på Kicks? Slepp toll og moms?
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Capazitet skrev (Akkurat nå): Slepp toll og moms? Toll og moms må du betale på alt som blir ført inn i norge, så lenge det faller innenfor regelverket. Forskjellen er hva, og hvordan, det blir belastet. Det er ryddigere å betale rett til butikk. Og man slipper gebyrer, så det blir rimeligere. Anonymkode: 7419e...eae
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 20.30): Endelig, jeg er så klar! Dere som har prøvd merket, hva er deres favoritter? Anonymkode: 6fdc4...7a3 Hater det, forferdelige farger, alt er likt, gull og bronsje og tilpasset fruen selv...darling! Anonymkode: a8b8e...a54
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 12.58): Det er på grunn av merkene og strategi også. Eksklusivitet holder salget oppe. Man hamstret jo litt ukritisk hver gang man var i London. Kjøpte kalender, og alt. Det er først nå når interessen daler at de får ut de siste kronene av merket. Jeg tror veldig dyr sminke begynner å falle litt bakpå, da billigmerkene har blitt så bra. Anonymkode: 7419e...eae Det dyre blir dyrere, og billigmerkene har også blitt dyrere, rotten bransje... Om å gjøre og klemme penga ut av folk. Til og med de rike skal blø. Tenker på lanseringen av VL make up. Anonymkode: a8b8e...a54 1
Kullsyrevann Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Capazitet skrev (På 29.8.2025 den 17.48): Gårsdagens hype og overprisa Enig. Norge henger så sykt langt bak når det gjelder å lansere kosmetikkmerker. Charlotte Tilbury falt av radaren min for fem år siden. Og nå har billigmerkene allerede rukket å lage alternativer som er like bra, til billigere pris. Burde nesten bare få Sephora til Norge, kicks og Fredrik og Louisa tar inn alt annet enn det man egentlig vil ha. Og mye av det som er bra er også Sephora Exclusive... 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå