Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #41 Skrevet 28. mars 2006 Det hender jeg ser mennesker som snakker med seg selv og virker litt i sin egen verden. Men det gjør meg ikke redd. ← Snakker høyt til meg selv innimellom og kan ikke si at det plager meg.
Gjest Hippopotamus Skrevet 28. mars 2006 #43 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er ikke automatisk redd shizofene bare på grunn av diagnosen, nei. Jeg kjenner mennesker med diagnosen som er akkurat like hyggelige og ufarlige som alle oss andre. Men jeg har jobbet med enkelte schizofrene innen helsevesenet som jeg ha vært redd for, og det med god grunn. Å si at schizofrene aldri er aggressive, utagerende og farlige for omgivelsene er like feil som å si at alle er det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #44 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er redd for mennesker som reagerer uberegnelig. Det gjelder uansett diagnose eller manglende diagnose. Jeg satt en gang på et venterom på et sykehus da en person plutselig kom bort til meg for å jage alle fuglene som fløy rundt meg. Da ble jeg redd.
Gjest synseren Skrevet 28. mars 2006 #45 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg er redd for mennesker som reagerer uberegnelig. Det gjelder uansett diagnose eller manglende diagnose. Jeg satt en gang på et venterom på et sykehus da en person plutselig kom bort til meg for å jage alle fuglene som fløy rundt meg. Da ble jeg redd. ← Hadde fått latterkrampe i ettertid, hvis dette hadde skjedd meg . Det virker bare litt uskyldig. :grine2: Endret 28. mars 2006 av synseren
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #46 Skrevet 28. mars 2006 Hadde fått latterkrampe i ettertid, hvis dette hadde skjedd meg . Det virker bare litt uskyldig. :grine2: ← En type på 100 kg som på aggressiv måte skal jage fugler rundt ørene dine er ikke så veldig mye å le av skal jeg love deg.
Gjest synseren Skrevet 28. mars 2006 #47 Skrevet 28. mars 2006 En type på 100 kg som på aggressiv måte skal jage fugler rundt ørene dine er ikke så veldig mye å le av skal jeg love deg. ← Spørs hvor god humor du har det....
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #48 Skrevet 29. mars 2006 Hadde fått latterkrampe i ettertid, hvis dette hadde skjedd meg . Det virker bare litt uskyldig. :grine2: ← Spørs hvor god humor du har det.... ← Det jeg mener med det jeg skriver er at kanskje vi skulle ha litt humor i forhold til psykiske lidelser? Jeg er plaget av angst og må av og til bruke humor for å komme over baugene. Baren en tanke fra meg
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #50 Skrevet 29. mars 2006 Ja, uavhengig av pasientens nasjonalitet. My Webpage
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå