AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Ikke fra andre enn kjæresten. Anonymkode: 000ee...487
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Av kjæresten min, ja. Men liker ikke at han gir oppmerksomhet til andre damer med det. Det er veldig leit at dere fleste menn spiser opp andre damer med blikkene selv om dere har en kjæreste dere elsker. Hva feiler det dere egentlig. Anonymkode: fd730...90f 2 1 2
jcm2203 Skrevet 28. august Forfatter #4 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Av kjæresten min, ja. Men liker ikke at han gir oppmerksomhet til andre damer med det. Det er veldig leit at dere fleste menn spiser opp andre damer med blikkene selv om dere har en kjæreste dere elsker. Hva feiler det dere egentlig. Anonymkode: fd730...90f Vi er bare ondskapsfulle og fæle. Det strider jo voldsomt mot menneskets natur å være seksuellt tiltrukket av det motsatte kjønn. Absolutt alle forskere er fullstendig enig om det. Disse heterofile mennene er jo et enormt samfunnsproblem, forskning viser jo at kvinner og homofile aldri er seksuellt tiltrukket noen og aldri titter på noen. Kanskje kastrering ved fødsel kunne vært en god og effektiv løsning?🤔 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Av kjæresten min, ja. Men liker ikke at han gir oppmerksomhet til andre damer med det. Det er veldig leit at dere fleste menn spiser opp andre damer med blikkene selv om dere har en kjæreste dere elsker. Hva feiler det dere egentlig. Anonymkode: fd730...90f Ikke alle menn gjør dette… Anonymkode: 000ee...487
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Var nettopp innom KIWI og der var det en dame i treningstights foran meg med de beina og den rumpa🤪 M26 Anonymkode: bcc0e...f1b 4
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august Nei, det liker jeg ikke. Jeg er sikker på at jeg har blitt tatt på rumpa mi, mer enn 100 ganger mot min vilje. Og det har vært mest i den ene jobben jeg hadde, og på offentlig transport. Har selvfølgelig skjedd på byen og fest og. Nå er jeg 47 år, og er bare 1 år siden en mann på bussen tok meg på rumpa. Jeg tar offentlig transport i rushen, og må man stå tett, så blir jeg regelmessig tatt på rumpa. Og ofte vet jeg ikke om de bare kom tilfeldig borti, eller gjorde det med vilje. Men den mannen strøk meg over rumpa 3 ganger, da er det ikke tilfeldig lenger. Flere menn har sagt rett ut, at fordi jeg har så deilig rumpe, så må jeg bare akseptere at de tar på den. Anonymkode: ed5fc...e68 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august jcm2203 skrev (6 minutter siden): Vi er bare ondskapsfulle og fæle. Det strider jo voldsomt mot menneskets natur å være seksuellt tiltrukket av det motsatte kjønn. Absolutt alle forskere er fullstendig enig om det. Disse heterofile mennene er jo et enormt samfunnsproblem, forskning viser jo at kvinner og homofile aldri er seksuellt tiltrukket noen og aldri titter på noen. Kanskje kastrering ved fødsel kunne vært en god og effektiv løsning?🤔 Det er normalt å være seksuelt tiltrukket, men man er ikke et dyr som må glane. Anonymkode: 7dc15...21d 1
jcm2203 Skrevet 28. august Forfatter #10 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er normalt å være seksuelt tiltrukket, men man er ikke et dyr som må glane. Anonymkode: 7dc15...21d Å titte på noen som er flotte ser jeg personlig på som normalt og innafor Å STIRRE med øya på stilker og siklende munn er bare idiotisk 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august Nei, jeg liker ikke oppmerksomheten. Det er bare creeps som glor. Anonymkode: d502b...c66 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august Ja egentlig 😅 jeg jobber hardt på trening og på kjøkkenet for den rumpen😄 så den må folk bare se på! Anonymkode: 08905...d08 4
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august Jeg hører nok ikke hjemme i kategorien stor rund rumpe,men liten rumpe som stikker litt ut😅 Liker ikke bli beglodd, men menn glor nok ikke så mye på rompa mer lange slanke bein. Liker kun oppmerksomhet fra kjæresten🥰 Anonymkode: c4763...813
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august Forskjellen på en gris og en gentleman er at vi kke legger merke til når en gentleman ser på oss. Du velger helt selv hvem av disse to du vil være, men da må du ta konsekvensene også. Anonymkode: cf5fa...56a 1 4
kjekkfyr Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det liker jeg ikke. Jeg er sikker på at jeg har blitt tatt på rumpa mi, mer enn 100 ganger mot min vilje. Og det har vært mest i den ene jobben jeg hadde, og på offentlig transport. Har selvfølgelig skjedd på byen og fest og. Nå er jeg 47 år, og er bare 1 år siden en mann på bussen tok meg på rumpa. Jeg tar offentlig transport i rushen, og må man stå tett, så blir jeg regelmessig tatt på rumpa. Og ofte vet jeg ikke om de bare kom tilfeldig borti, eller gjorde det med vilje. Men den mannen strøk meg over rumpa 3 ganger, da er det ikke tilfeldig lenger. Flere menn har sagt rett ut, at fordi jeg har så deilig rumpe, så må jeg bare akseptere at de tar på den. Anonymkode: ed5fc...e68 Seriøst ? Fatter bare ikke at noen kan tenke at det er greit å bare ta på noen de tilfeldigvis går forbi eller står sammen med på buss e.l. Det er langt forbi en enhver strek og ikke noe hverken du eller andre ska oppleve! 1
jcm2203 Skrevet 28. august Forfatter #17 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det liker jeg ikke. Jeg er sikker på at jeg har blitt tatt på rumpa mi, mer enn 100 ganger mot min vilje. Og det har vært mest i den ene jobben jeg hadde, og på offentlig transport. Har selvfølgelig skjedd på byen og fest og. Nå er jeg 47 år, og er bare 1 år siden en mann på bussen tok meg på rumpa. Jeg tar offentlig transport i rushen, og må man stå tett, så blir jeg regelmessig tatt på rumpa. Og ofte vet jeg ikke om de bare kom tilfeldig borti, eller gjorde det med vilje. Men den mannen strøk meg over rumpa 3 ganger, da er det ikke tilfeldig lenger. Flere menn har sagt rett ut, at fordi jeg har så deilig rumpe, så må jeg bare akseptere at de tar på den. Anonymkode: ed5fc...e68 Ja, dette er helt uakseptabel atferd. Det fortjener ingen Gi de et greit spark en viss plass! 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august Hvis jeg har på meg en bukse som fremhever rumpa, eller en kjole som gjør det samme, så gjør det meg ingenting om en mann sender et langt blikk etter rumpa mi. Men jeg ville ikke likt det hvis jeg hadde kjæreste, ikke på samme måten. For da ville jeg jo kun ha øyne for at kjæresten så på meg med hjerter i blikket, uansett hva jeg hadde på meg. Så lenge det ikke blir klåing osv, da er det ikke greit lenger. Men blikk skader da ikke rumpa mi Anonymkode: 438d4...f84
AnonymBruker Skrevet 28. august #19 Skrevet 28. august Store rumper er vel - forsiktig sagt - litt ut ? Anonymkode: 639a9...579 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #20 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Forskjellen på en gris og en gentleman er at vi kke legger merke til når en gentleman ser på oss. Du velger helt selv hvem av disse to du vil være, men da må du ta konsekvensene også. Anonymkode: cf5fa...56a Der er du vel inne på det vesentlige, menn kan ikke så mye for at de blir tiltrukket av noe vakkert, men det er forskjell på hvordan man agerer, og det siste kan man noe for. Selv er jeg gentleman, blikket fanger opp noe interessant og hjernen sier bare wow og tar en screenshot og forteller at minnet er lagret, og nå skal vi late som ingenting og ikke kikke dit igjen. Anonymkode: e7421...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå