AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Har en 8.klassing i hus, og det er 13 års bursdag om få uker. På barneskolen ble alle jentene i klassen invitert i alle sine bursdsger (liten klasse, kun 6 jenter), helt ut 7.kl. nå er de spredt på flere klasser, og jeg blir usikker på hvordan bursdager feires på ung.skole. Selv ønsker hun å ta med noen fra den gml klassen(som ikke går i klasse nå), og noen fra fritidsaktivitet. Hun ønsker ikke så mange. Er dette greit? Jeg har ikke fått klasseliste, hun selv er fortsatt usikker på hvor mange jenter de er i klassen, og for henne er det stort å fylle 13, så ønsker å gi henne en bursdag som blir fin. Anonymkode: df8b3...877
monican94 Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august her inviterte de noen nære venner fra 6. klasse så det er heelt innafor så lenge det ikke det er noen få som blir utelatt
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august monican94 skrev (9 minutter siden): her inviterte de noen nære venner fra 6. klasse så det er heelt innafor så lenge det ikke det er noen få som blir utelatt Noen vil jo bli utelatt(jentene i nåværende klasse f.eks) om barw velger fra her og der-men jeg velger jo oftest å invitere folk jeg liker å være sammen med i et sosialt lag... Anonymkode: df8b3...877
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Det bestemmer mine helt selv. De har invitert to fra klassen, noen fra nabolaget og venner fra barnehagen som går på andre skoler. Aldri levert ut innbydelser på skolen. Det har vi gjort privat. Anonymkode: 7ffe0...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå