Gå til innhold

Menn over 40: Blir du noengang sjekket opp av yngre damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..

Anonymkode: 64eac...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke av damer på 35 heller. 

Anonymkode: 46c14...5de

AnonymBruker
Skrevet

Kun i Asia 😆

Anonymkode: 6e625...af2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... eh... nei?

Anonymkode: c235e...a40

AnonymBruker
Skrevet

Ja det hender, men ikke så ofte.

Anonymkode: e9292...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann på 53 år blir jevnlig sjekket opp av yngre kvinner. Jeg synes ikke det er så stas. 😅

Anonymkode: fc503...076

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, blir ekstremt sjelden sjekket opp, selv ikke av de jeg vet i etterkant var veldig interessant

Anonymkode: 4296b...c37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det blir jeg.

Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️

ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27.

Anonymkode: 94a85...d30

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det blir jeg.

Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️

ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27.

🤣🤣

Anonymkode: bab49...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja det blir jeg.

Vi tenker utifra vår smak.

Anonymkode: 2856d...83b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei desverre.

Anonymkode: 6bc6e...e29

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Nei, de gangene jeg blir sjekket opp er det av damer på ca. samme alder. Og det passer meg helt perfekt :)

Nå skal det sies at jeg sjelden befinner meg på steder der det er mange vesentlig yngre og single damer. Gidder ikke å gå ut på steder som er fulle av folk på 20-35.

Endret av -jk-
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i Norge.
Men i utlandet (andre land i europa utenfor norden)

I asia blir man som regel ikke sjekket opp av andre en det som på KG kalles horer.

Anonymkode: 8c2d7...fbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det blir jeg.

Er samme hylekoret motsatt vei på

kg.

Anonymkode: 8f50b...7c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei desverre.

Anonymkode: 6bc6e...e29

Hva med jevnaldrende 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med noen av de som svarer nei ikke blir sjekket opp av jevnaldrende heller, no offense.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det kan kalles sjekkeforsøk, men jeg har opplevd småhint fra damer i 20-årene etter at jeg var fylt 40. Det har imidlertid bare skjedd når jeg har vært ute som musiker og stått på scenen. 

Jeg ser vel ganske brukbart ut, i hvertfall veltrent uten tegn til kulemage. Men jeg har nok ingen karisma eller utstråling i dagligdagse situasjoner, det er vel derfor det bare har skjedd når jeg har opptrått som musiker. 

Anonymkode: e8747...838

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke egentlig 😂Tror nok de jeg innbiller meg sjekker/flørter - egentlig bare er utrolig hyggelige og så fôrer det egoet mitt akkurat tilstrekkelig 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kan ikke huske at jeg ble sjekket opp sist. Må være eksen for 20 år siden da.

Anonymkode: 454d8...925

AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (4 minutter siden):

Ikke egentlig 😂Tror nok de jeg innbiller meg sjekker/flørter - egentlig bare er utrolig hyggelige og så fôrer det egoet mitt akkurat tilstrekkelig 😅

Men du er jo en kjekk fyr.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...