AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Nei. Ikke av damer på 35 heller. Anonymkode: 46c14...5de
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Ja det hender, men ikke så ofte. Anonymkode: e9292...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Min mann på 53 år blir jevnlig sjekket opp av yngre kvinner. Jeg synes ikke det er så stas. 😅 Anonymkode: fc503...076 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Nei, blir ekstremt sjelden sjekket opp, selv ikke av de jeg vet i etterkant var veldig interessant Anonymkode: 4296b...c37 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august Ja det blir jeg. Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️ ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27. Anonymkode: 94a85...d30 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det blir jeg. Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️ ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27. Anonymkode: 94a85...d30 🤣🤣 Anonymkode: bab49...fa6
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det blir jeg. Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️ ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27. Anonymkode: 94a85...d30 Vi tenker utifra vår smak. Anonymkode: 2856d...83b 2
-jk- Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august (endret) Nei, de gangene jeg blir sjekket opp er det av damer på ca. samme alder. Og det passer meg helt perfekt Nå skal det sies at jeg sjelden befinner meg på steder der det er mange vesentlig yngre og single damer. Gidder ikke å gå ut på steder som er fulle av folk på 20-35. Endret 28. august av -jk-
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august Ikke i Norge. Men i utlandet (andre land i europa utenfor norden) I asia blir man som regel ikke sjekket opp av andre en det som på KG kalles horer. Anonymkode: 8c2d7...fbb
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det blir jeg. Det har vært like festlig her på KG hver gang jeg forsiktig har forsøkt å si at, jo, det finnes flotte damer i 20 årene som foretrekker menn 40+. Like mye rabalder hver gang. Tydeligvis et sårt tema for mange. Noen av damene her er fantasirike når de skal komme opp med liksom-grunner til at en dame på 28 liker og ønsker en mann på 44. Slår ikke feil☺️ ikke lenge siden sist jeg ble spurt på date av en flott dame på 29. før det en på 27. Anonymkode: 94a85...d30 Er samme hylekoret motsatt vei på kg. Anonymkode: 8f50b...7c5
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei desverre. Anonymkode: 6bc6e...e29 Hva med jevnaldrende Anonymkode: 64eac...a77
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august Jeg regner med noen av de som svarer nei ikke blir sjekket opp av jevnaldrende heller, no offense. Anonymkode: 64eac...a77 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #17 Skrevet 28. august Jeg vet ikke om det kan kalles sjekkeforsøk, men jeg har opplevd småhint fra damer i 20-årene etter at jeg var fylt 40. Det har imidlertid bare skjedd når jeg har vært ute som musiker og stått på scenen. Jeg ser vel ganske brukbart ut, i hvertfall veltrent uten tegn til kulemage. Men jeg har nok ingen karisma eller utstråling i dagligdagse situasjoner, det er vel derfor det bare har skjedd når jeg har opptrått som musiker. Anonymkode: e8747...838 1 1
kjekkfyr Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august Ikke egentlig 😂Tror nok de jeg innbiller meg sjekker/flørter - egentlig bare er utrolig hyggelige og så fôrer det egoet mitt akkurat tilstrekkelig 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #19 Skrevet 28. august Nei. Kan ikke huske at jeg ble sjekket opp sist. Må være eksen for 20 år siden da. Anonymkode: 454d8...925
AnonymBruker Skrevet 28. august #20 Skrevet 28. august kjekkfyr skrev (4 minutter siden): Ikke egentlig 😂Tror nok de jeg innbiller meg sjekker/flørter - egentlig bare er utrolig hyggelige og så fôrer det egoet mitt akkurat tilstrekkelig 😅 Men du er jo en kjekk fyr. Anonymkode: 64eac...a77 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå