Gå til innhold

Sort kjole i bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup om 2 uker. Jeg er veldig lav og tynn, og det er derfor vanskelig å fine kjoler som sitter pent. Jeg har kjøpt og returnert 8(!) kjoler som ikke passer. Bor på et lite sted uten mulighet for å kjøpe noe i fysisk butikk.
Jeg har en nydelig, elegant sort kjole. Bruden sier det er helt ok med sort, og at jeg ikke skal stresse med å bestille flere kjoler. Men jeg er så redd for hva andre gjester vil tenke? Jeg har aldri vært i bryllup før. Er det blitt mer vanlig å bruke sorte kjoler i bryllup? 

Det å finne en kjole som passer er blitt et stort mareritt som tar nattesøvnen fra meg 🥺

Anonymkode: d5753...89c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bruden sier ja så gå for kjolen du har! Nå har ikke jeg vært i så mange bryllup, men i de jeg har vært har det vært flere med sorte kjoler, skjørt etc. Finnes sikkert bruder som ville reagert, men du har jo fått klarsignal fra bruden! 

Anonymkode: 3c89f...307

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt sort, langt skjørt med nydelig topp til i høstbryllup. Så klart du kan gå i sort kjole, jeg har sett mange i sort kjole i bryllup. 

Anonymkode: 816db...98a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt det var helt innafor. Hva bryllupsfanatikere tenker gir jeg blanke i.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har brukt sort, langt skjørt med nydelig topp til i høstbryllup. Så klart du kan gå i sort kjole, jeg har sett mange i sort kjole i bryllup. 

Anonymkode: 816db...98a

Tusen ❤️ takk for svar. Jeg har googlet meg " i hjel" og der er svarene enten at det er helt greit, eller at det er strengt forbudt 😅 og siden jeg aldri har vært i bryllup før, aner jeg ikke hva som er vanlig. Er ikke en som liker mye oppmerksomhet rundt meg, så vil ikke være bryllupets snakkis heller 😅

Anonymkode: d5753...89c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hvit og alle lyse nyanser som er såpass lyse at de kommer ut som hvit på bilder. Det er fargen gjester bør holde seg unna. 

Sort går helt fint og viss bruden har gitt deg sitt ok så er det i alle fall ikke et problem. Bedre med sort enn rødt i det minste😅

Anonymkode: 60e00...9f8

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...