AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Flere som ikke har fått bidraget enda? Anonymkode: 1e856...b66
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Bidrag fra far? Tja det kommer om han betaler det. Barnetrygd? For tidlig, kommer senere. Anonymkode: ad153...e12 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Bidrag jeg mener. Det var visst noen utfordringer hos Skatteetaten denne gangen. ups, glemte å si at dette er barnebidrag gjennom Skatteetaten ja Anonymkode: 1e856...b66
laviniabcn79 Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Ja, min x fortalte det hadde vært kluss med varsling. han la det til trekk på tirsdag, men er ikke kommet inn ennå. bruker ikke ta så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Takk for svar ❤️ Har ikke kontakt med barnefar, men jeg pleier alltid å få bidraget senest innen 27 (kommer an på helg). Ringte skatteetaten i dag og da kom det en automatisk beskjed om noen utfordringer, men at flesteparten skulle få det utbetalt innen 27 eller 28. Så var litt bekymret nå 😅 Anonymkode: 1e856...b66
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Jeg fikk utbetalt skyldig beløp fra mai fredag i forrige uke(bidragspliktig får lønn 20.). Dersom bidragspliktig ikke betaler regninga fra innkrevingssentralen så går det til innkasso så går det til tvangstrekk direkte fra lønn ca 3 måneder etterpå. Anonymkode: b589b...ef2
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Jeg snakket med Nav innkreving på torsdag forrige uke, og de fortalte at de skulle ha en oppgradering på systemet fredagen og mandagen. Så utbetalinger ble forsinket pga dette. Men skulle tru det var på plass til nå. Mulig det ikke er helt på plass enda? Anonymkode: 77a51...d70
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg snakket med Nav innkreving på torsdag forrige uke, og de fortalte at de skulle ha en oppgradering på systemet fredagen og mandagen. Så utbetalinger ble forsinket pga dette. Men skulle tru det var på plass til nå. Mulig det ikke er helt på plass enda? Anonymkode: 77a51...d70 Får håpe det kommer i morgen, ellers må jeg vel ta en ny telefon. Anonymkode: 1e856...b66
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august Jeg fikk på tirsdag grunnet oppdatering av systemet. Anonymkode: 35594...761
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Om noen andre lurte og heller ikke har fått - jeg snakket med skatteetaten nå, og pengene er på vei til kontoen min. Det skyldes nok oppdatering av systemet tidligere i uken Anonymkode: 1e856...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå