Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som i alle de i år svarer nedlatende når jeg enten sier noe eller skriver noe hun er uenig i.

Er ikke alltid hun responderer slik men såpass ofte at jeg kjenner jeg har gått litt lei. 

Men så lurer jeg på om jeg er hårsår da. Samtidig så er det ingen andre av mine venner som responderer slik hun gjør.

Responsen hennes kan være; nei herlighet så teit er ikke jeg, så nerd er ikke jeg, jeg hadde aldri gidda det der, den tingen der var noe av det styggeste jeg har sett. Etc etc i samme type ordlag.

Dette er noen få eksempler. Jeg tåler at folk har andre meninger enn meg men det er liksom måten det blir sagt på som jeg synes kan være nedlatende og av og til sårende rett og slett.

Innspill? Bør jeg bare fortsette å forsøke å le av responsen hennes?

Anonymkode: b4341...32a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som en sosial amøbe. Jeg hadde ikke orket

Anonymkode: f5a9f...9d1

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun høres ut som en sosial amøbe. Jeg hadde ikke orket

Hun sier det samtidig som hun ler så hun er jo litt spøkete samtidig så kjenner jeg at jeg har gått lei..Har blitt til at det er enkelte ting jeg ikke deler med henne fordi jeg allerede vet responsen hennes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sier det samtidig som hun ler så hun er jo litt spøkete samtidig så kjenner jeg at jeg har gått lei..Har blitt til at det er enkelte ting jeg ikke deler med henne fordi jeg allerede vet responsen hennes.

Du kunne sagt i fra at sånn roasting humor ikke er så morsomt for deg, men jeg har mine tvil om det går inn. Sånn type hakking som humor er så barnslig 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt tydelig ifra og satt henne på plass andre gangen det skjedde (den første hadde jeg latt passere fordi jeg antakeligvis ville blitt satt ut). Hvis hun ikke skjerpet seg ville jeg avsluttet vennskapet. Hun har jo null respekt for deg!

Anonymkode: 9a5c6...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en «venn» som oppfører seg likt. Jeg tror han er misunnelig.

Det er han sikkert, men jeg synes uansett det er irriterende, og har begrenset samværet med ham. 

Anonymkode: 2a677...3ba

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kutt henne ut! 

Anonymkode: f05ef...147

AnonymBruker
Skrevet

Altså det er slik søsken kan snakke til hverandre uten at de nødvendigvis har et dårlig forhold. Direkte og ærlig kan oppfattes som frekt.

Anonymkode: c6d01...d5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kutt henne ut! 

Alle må kuttes ut vet dere! 

AnonymBruker
Skrevet

Vil si at du er normal og empatisk, hun er ikke. Men vær litt forsiktig med å kutte ut sånne folk, det beste er å fase dem sakte ut uten konfrontasjon av noe slag. 

Anonymkode: eb9da...d00

AnonymBruker
Skrevet

Så nerd er jeg ikke??

Sorry, men for meg er det motsatt. Fy flate, du er litt av et nerd!! Ahww tusen takk 😍 Bedre kompliment finnes ikke.

Hadde glatt kuttet ut folk som bruker nerd som skjellsord!

Anonymkode: a5dd7...831

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...