AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg har lyst til å ha analsex med typen. Men jeg har et problem, jeg har forsøkt litt på egenhånd, med, og liker det godt, men problemet er at det alltid blir avføring på den hver gang. Uansett om jeg nylig har vært på do, eller om det er lenge siden. Bruker masse glidemiddel, og kondom på den, men uansett hva jeg prøver så har jeg dette problemet. Og tør derfor ikke å prøve analsex med typen. Er det noen med erfaring som kan hjelpe? Komme med noen gode tips for hvordan unngå dette? På forhånd takk. Anonymkode: fee39...340 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Slutte å spise. Mat blir gjort om til bæsj, og den kommer ut i rumpa. Anonymkode: 5f619...f51 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Tja , du kan jo spyle i noen timer slik noen gjør. Eller være voksne og forberedt på at i analen kan det være avføring. Bruk kondom . Anonymkode: e707c...39a 6
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Skyll endetarmen først, jeg spyler helt forsiktig med dusj strålen inn i endetarmen, holder igjen og setter meg på do. Svært sjelden det er avføring. Men det har hendt, så greit å være innstilt på det begge 2, at "uhell" kan skje selv om en tar noen forholdsregler. Anonymkode: 269d1...805 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Spyl rent med analdusj iforkant . Men det kan uansett komme litt, det må man bare tåle om man skal ha analsex 🙂 Anonymkode: bc59a...a64 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Vi har hatt analsex 50 ganger nå ca og har aldri fått avføring på noe. Folk er vel forskjellige rett og slett. Uansett så må man jo alltid regne med at det kan bli søl. Anonymkode: b2a23...a55 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Du er nødt til å bruke en analdusj i forkant: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/analsex/analdusj/?srsltid=AfmBOoqkHAmCrxXpihDnSmDqfIbSIKoQbqgV3gRJATeBTE16f1OjMwYo Du fyller den med vann, putter den inn bak (med glidemiddel, analåpningen smører seg ikke selv som en vagina gjør), holder vannet inn et par minutter før du skyller det ut i do - gjenta til vannet er varmt. Gjør det et par timer i forkant så du er sikker på at alt kommer ut. Bruk mengder med glidemiddel når dere holder på. Helst vannbasert. Anonymkode: 305d1...efb
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er nødt til å bruke en analdusj i forkant: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/analsex/analdusj/?srsltid=AfmBOoqkHAmCrxXpihDnSmDqfIbSIKoQbqgV3gRJATeBTE16f1OjMwYo Du fyller den med vann, putter den inn bak (med glidemiddel, analåpningen smører seg ikke selv som en vagina gjør), holder vannet inn et par minutter før du skyller det ut i do - gjenta til vannet er varmt. Gjør det et par timer i forkant så du er sikker på at alt kommer ut. Bruk mengder med glidemiddel når dere holder på. Helst vannbasert. Anonymkode: 305d1...efb mente selvfølgelig å skrive gjenta til vannet er RENT*. Anonymkode: 305d1...efb
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august Analdusj er din venn 🥰 Og spis ting som gir deg fast avføring et par-tre dager før, stor forskjell på opplevelsen da også. Anonymkode: 753e5...adb
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august har alle analdusj hjemme lissom ? eller bare vanlig dusj det menes? mener en må tåle avføring når en driver å roter med endetarmen enkelt og greit. Anonymkode: 466da...060
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Mye styr høres det ut som 😅 Overgår nytelsen all forberedelsen tro? 🤔 M50 Anonymkode: 5003f...941 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august Hør "Høvla øve"-episoden med Tim Kristian på podme. Der får du en mer enn nøye innføring i hva og hvordan du bør forberede deg!😃 (jeg tuller ikke) Anonymkode: 172ef...879 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutte å spise. Mat blir gjort om til bæsj, og den kommer ut i rumpa. Anonymkode: 5f619...f51 Har aldri skylt tarmen før analsex før! Om jeg er på do den dagen og mye tørkejobb gjør jeg ikke det. Velger en dag der jeg enten ikke har vært på do eller null tørkejobb! Aldri vært ett problem. Kun en av 200ganger har det såvidt komt noe på staken men bare å dusje vekk! Ser det ikke før etterpå og ikke noe man bryr seg om! Anonymkode: d0989...89d 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august Nja. Tror folk er forskjellige. Ulikt kosthold og avføring bare. Vi har hatt myyye anal og kommer aldri noe. Typen mener det er fordi jeg har så rent kosthold og etter jeg er på do så er det ikke noe bæsj igjen der hvis du skjønner? Før neste bæsje runde😂 Anonymkode: c4d2e...53f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august Skal man stake kloakk, så man man regne med kloakk på stakefjæra liksom? Takk for tips. Ble mer beroliget. Anonymkode: fee39...340
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har aldri skylt tarmen før analsex før! Om jeg er på do den dagen og mye tørkejobb gjør jeg ikke det. Velger en dag der jeg enten ikke har vært på do eller null tørkejobb! Aldri vært ett problem. Kun en av 200ganger har det såvidt komt noe på staken men bare å dusje vekk! Ser det ikke før etterpå og ikke noe man bryr seg om! Anonymkode: d0989...89d Samme her. Aldri gjort forberedelser, aldri hatt søl. Man kjenner jo om det er nogo eller ei. Anonymkode: b2a23...a55 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): har alle analdusj hjemme lissom ? eller bare vanlig dusj det menes? mener en må tåle avføring når en driver å roter med endetarmen enkelt og greit. Anonymkode: 466da...060 Nei, alle har ikke det. Mange bryr seg ikke, da de vet hva det hullet er designet til. Andre har ikke analsex i det hele tatt, og har derfor ikke den problemstillingen.. Ts, folk er forskjellig. Noen kan kjøre på uten spor, og noen regelrett bæsjer på seg under akten. Hvis du ikke er forberedt man opplever bæsj på penis, bør du holde deg unna analsex til du er det. Anonymkode: 292cc...1ad 1
draug 75 Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august Forstår ikke. Jeg har hatt analsex med et antall kvinner, det være seg kjærester, pulevenner/ elskerinner, dater og engangsforeteelser, og avføring har ikke vært et problem. Generelt sett tror jeg man bekymrer seg for mye angående sex. 1 1
Chiubi Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august Skru av dusjhodet og spyl tarmen med vann. Bruk kondom ved analsex, særlig om dere skal ha vaginal sex etterpå. Tarmbakterier er ikke bra i vagina
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august Ville gått til en spaklinikk som tilbyr tarmskylling. Da blir tarmen helt ren + området rundt bæsjehullet. Også en helsegevinst. Tarmen har godt av en detox rengjøring for å kvitte seg med alle avfallsstoffer av og til. Anonymkode: 6062c...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå