SAS87 Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg skulle ha fått to pakker levert i dag. Det står at de er levert i postkassen, men de var ikke der når jeg kom hjem fra jobb. Forstår at det er mulighet for at de er stjålet. Pakkene er kjøpt via tise betaling, ikke vipps, så vil tro at pengene blir refundert om pakkene ikke dukker opp? Er vel derfor en betaler ekstra ved å betale gjennom tise, via posten? Opplever at tise og posten begge sier at jeg må snakke med de andre selskapet. Noen som har noen erfaring i hvordan dette skal løses?
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Det er den som sender pakken som må kontakte posten for erstatning. Du må rapportere at pakken ikke har kommet på tise innen 24 timer Anonymkode: e9bda...d2f
SAS87 Skrevet 28. august Forfatter #3 Skrevet 28. august Ok det har jeg heldigvis fått gjort. Er det slik at pengene refunderes til meg, og avsender som må be posten om erstatning?
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august SAS87 skrev (5 timer siden): Ok det har jeg heldigvis fått gjort. Er det slik at pengene refunderes til meg, og avsender som må be posten om erstatning? Det er ikke sikkert, for hvis der er levert men stjålet så har jo alt gått rett for seg med tanke på salget. Da må du anmelde og snakke med ditt forsikringsselskap om erstatning Anonymkode: f613e...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå