NordicViking Skrevet i går, 14:21 #1 Skrevet i går, 14:21 I dag har dokumentarserien "Skolebytte" premiere på TV2 klokken 21:45. I serien skal 24 niendeklassinger fra hver sin kant av Oslo – Bjøråsen skole på Romsås og Uranienborg skole på Frogner, danne en ny klasse. Elevene skal tilbringe én uke på hver av skolene, hvor de skal lære om hverandres kulturer og verdier, og bli utfordret på egne og andres fordommer. Dokumentarserien skal ledes av 'Norge bak fasaden'-duoen Janne Amble (43) og Kadafi Zaman (51). (TV2) Hele serien ligger ute på TV2Play. 2
Kartoffel Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Veldig spennende og fint prosjekt/tv-program! Ser på det nå. 1
Viki6 Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Veldig fin dokumentarserie ❤️. Har sett første episode. 1
moroklompen Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Veldig fin serie så langt, jeg har sett to episoder. Brobygging kunne ikke vært viktigere enn det er i disse tider! Lære seg forståelse for andre mennesker og ikke minst bli eksponert for noe annet enn det man er vant til for både foreldre og barn. 1
Vålull Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Bare jeg som synes at han ene gutten fra «rike» siden er lik sønnen til David Eriksen?🤣 1 1 1
Firefine Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Har sett hele serien på en kveld og anbefaler den veldig. Så nydelige, kloke og morsommere ungdommer. Mye å lære for oss alle! 1
Kartoffel Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Vålull skrev (1 time siden): Bare jeg som synes at han ene gutten fra «rike» siden er lik sønnen til David Eriksen?🤣 Jeg tenkte på nøyaktig det samme! 😂 1
Kålrota Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Kartoffel skrev (20 timer siden): Veldig spennende og fint prosjekt/tv-program! Ser på det nå. Jeg innbiller meg at det er mest spennende for Oslo-folk, men tar kanskje feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå