AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Ønsker meg en bitteliten tatovering som er 1 cm lang, og lurer på om jeg da betaler for størrelsen på tatoveringen eller tiden det tar å tatovere den? Anonymkode: 9f527...7ad
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Både og. Du vil uansett betale en minstepris for tiden det tar å klargjøre utstyret osv. Anonymkode: b179d...b62 7 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Begge deler. Men er ofte minimumspris på 1-1,5k pga engangsutstyr. Anonymkode: 3bfa0...a0c 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Det er 30 år siden jeg tatoverte meg sist, og da betalte jeg 500,- for en litt komplisert tatovering på 8-10 cm, så skjønner at prisene har økt. Ts Anonymkode: 9f527...7ad
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er 30 år siden jeg tatoverte meg sist, og da betalte jeg 500,- for en litt komplisert tatovering på 8-10 cm, så skjønner at prisene har økt. Ts Anonymkode: 9f527...7ad Tipper minsteprisen er gått opp til 1500 nå. Anonymkode: 867fe...639
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper minsteprisen er gått opp til 1500 nå. Anonymkode: 867fe...639 Tror jeg også. Jeg tok en bitteliten sak for 10 år siden og da var minsteprisen 900,-. Anonymkode: b179d...b62
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Varierende minstepris ute å går, på en cm sak så tar vel forberedelser lenger tid en selve tatoveringen, så du betaler nok ikke særlig mer en minsteprisen der. Minstepris er nok rundt 1000-2000 avhengig av renommé og tatovørens kompetanse, husk att en god tatovør ofte jobber raskere, så tid er ikke nødvendigvis relevant. Men dette skal vel stå på nettsiden til de du vurderer. Anonymkode: c41a3...1e0
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august Tid, mengde- og type blekk, samt at de aller fleste operer med en minstepris som varierer fra sted til sted. Anonymkode: 26f17...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå