AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg skal ha en hjemmeeksamen på 2500 ord. Jeg får fire dager før innlevering og jeg jobber to av dagene. Vil det gå fint, eller bør jeg ha fri alle fire dagene? Anonymkode: 36bb7...492
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Hadde fungert fint for meg, men det kommer jo helt an på fag, omfang av pensum, hvor god oversikt du har og hvit effektivt du jobber. Anonymkode: 44a1e...62b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Det hadde gått fint for meg også, som har vært student i 5 år og nå er lærer. Alt handler jo om hvor dreven og strukturert du er. Anonymkode: 83995...948
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Takk for svar. Det er et nytt fagområde for meg men jeg har studert tidligere og synes det ser helt overkommelig ut. Det er fortsatt lenge til så jeg tenker det skal gå fint så le ge jeg er godt forberedt og har god oversikt og kjennskap til pensum. Anonymkode: 36bb7...492
Alice123 Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Det har gått bra for meg når jeg har gjort det. Det kommer ann på fagområde, hvor effektivt du får skrevet, om du har kontroll og oversikt over pensum osv.
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Det kommer an på hva slags fag det er og om du trenger et godt resultat eller om det holder å bare stå. Anonymkode: 3ec34...072
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Det kan godt være det går, men jeg hadde tatt meg fri alle dagene eksamen varte. Plutselig blir du rammet av sykdom eller noe annet uforutsett dukker opp. Anonymkode: 0656d...c25
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august Hadde gått fint for meg. 2500 ord er ikke mye og er en liten eksamen Anonymkode: 5a95d...e9c
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august Min erfaring er at de fleste hjemmeeksamen ofte krever mer enn en eksamen på 5 timer. Jeg har kun hatt en hjemmeeksamen hvor jeg ble ferdig i god tid før fristen men de fleste jeg har hatt har jeg sittet fra morgen til kveld og levert maks 30 min før deadline. Mine hjemmeeksamener har vært svært omfattende å gjøre. Jeg kunne garantert ha levert raskere men det ville gått utover karakteren. Men nå kjenner ikke jeg til ditt studie. Kan godt hende at halve tiden er nok. Anonymkode: 6162a...172
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august Du skal ha veldig god kontroll på pensum, kanskje til og med ha forberedt mye for at det skal gå. Hvis det hadde vært "enkelt" å ha 2 dager så hadde det jo bare vært to dager. Når det er sagt så hadde jeg en hjemmeeksamen hvor jeg ikke hadde åpnet pensum i forkant, så gikk igjennom pensum (1000sider) og skrev 2300 ord på 4 dager, fikk en A. Men jeg er en rutinert student og har over 500 studiepoeng. Jeg hadde tatt fri alle dager. Anonymkode: 72c03...3b4 1
Summeer Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Ta fri de to første og ha opsjon på de to siste om du har en jobb som tillater det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå