pippeli Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Noen som vet hva som skjer da? Tipper EL bli positiv før/i helga, men har ikke ultralyd før på tirsdag (syklusdag 11). Klinikken sier jeg skal teste i god tid før EL siden jeg gikk glipp av den forrige forsøk. Sjekker de status på slimhinnen da feks?
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Hvis du får utslag på EL nå før UL så må du jo bare ta kontakt med klinikken. Hva som skjer deretter er helt individuelt fra klinikk til klinikk. I beste fall setter de da opp innsettdato. I verste fall må du vente til neste syklus. Dersom eggløsning skjer så raskt etter mensen som du forventer så har du noe kort syklus vil jeg tro, for UL dager 11 er ganske vanlig og da i tide før UL som regel. Anonymkode: 9908a...703
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Ja og, Eggløsning skjer jo 36-48t etter positiv test, så i teorien så skal det kunne gå greit, men er avhengig av når du faktisk får utslag og hvordan praksis klinikken din har. Anonymkode: 9908a...703
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Jeg fikk positiv eggløsningstest kvelden før UL. Det noterte han bare og satte opp dato for innsett. Anonymkode: 77e22...caf
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Skjedde med meg nettopp hos Porsgrunn. De kunne ikke sette inn da ikke visste nøyaktig tidspunktet og heller ikke hadde fått målt slimhinnen tidsnok i syklusen. De sa det ble for risikabelt Anonymkode: 5b673...a26
pippeli Skrevet 30. august Forfatter #6 Skrevet 30. august (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg fikk positiv eggløsningstest kvelden før UL. Det noterte han bare og satte opp dato for innsett. Anonymkode: 77e22...caf Hvor hører du til? St.Olavs her Det må jo være greit med EL så nært UL, for da kan man jo måle det som skal bare dagen etter. Så langt ikke positiv test enda 🤞🤞🤞 Endret 30. august av pippeli
pippeli Skrevet 30. august Forfatter #7 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Skjedde med meg nettopp hos Porsgrunn. De kunne ikke sette inn da ikke visste nøyaktig tidspunktet og heller ikke hadde fått målt slimhinnen tidsnok i syklusen. De sa det ble for risikabelt Anonymkode: 5b673...a26 Hvor lenge fkk du EL før UL?
HeleneHS Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august pippeli skrev (1 time siden): Hvor hører du til? St.Olavs her Det må jo være greit med EL så nært UL, for da kan man jo måle det som skal bare dagen etter. Så langt ikke positiv test enda 🤞🤞🤞 Var ikke i denne situasjonen selv at EL kom før UL, men hørte til St Olavs - jeg begynte med EL tester to dager før UL og de sa at vi kunne ha innsett selv om jeg hadde positiv test før UL timen (UL var på en mandag og jeg trodde EL skulle være på lørdag/søndag). Men så viste det seg at kroppen min var treg den syklusen og EL kom først helgen etterpå 🙈
pippeli Skrevet 2. september Forfatter #9 Skrevet 2. september Fikk EL kvelden før UL og nå blir det innsett på lørdag 🥳🥳🥳🥳🥳 2
HeleneHS Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september pippeli skrev (51 minutter siden): Fikk EL kvelden før UL og nå blir det innsett på lørdag 🥳🥳🥳🥳🥳 Nice!! 🥳 Da krysser jeg alt jeg har for at alt går bra med innsett og at den sitter 🤞🤞🤞
Hjertefisk Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september pippeli skrev (4 timer siden): Fikk EL kvelden før UL og nå blir det innsett på lørdag 🥳🥳🥳🥳🥳 Lykke til 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå