AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg satt inn kobberball (Ballerine) i fjor, og er forsåvidt fornøyd. Ingen bivirkninger og hadde kun litt kraftigere mens de tre første månedene, men det siste halvåret har jeg fått veldig uregelmessig mens: alt fra 22-32 dagers syklus. Er også ganske irriterende da den har gått fra 4, max 5 dager med lite til normal blødning, til 6-8 dager med lite blødning og 4 av dagene kun spotting. Tror ikke jeg kan skylde på kobberballen, for det startet 1 år etter innsetting av den. Har derfor veldig lyst til å bytte til Minera (eventuelt om noen har erfaringer med min situasjon og har testet andre?) for å forhåpentligvis slippe (nesten) hele greia! Gikk på p-piller i mange år før jeg begynte å få konstante småblødninger, byttet til minipille som funket i 1-2 år før det samme skjedde der... Vet at småblødninger og sånt er normalt de første månedene med hormonspiral, men hadde håpet at noen andre har vært i omtrent samme situasjon som meg og kan dele erfaringer 😊 Anonymkode: 22e48...703
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Kommer an på hva du mener med å ikke tåle p-piller. F.eks om du får en allergisk reaksjon av dem eller noe annet? Anonymkode: aa890...86d 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 17.03): Kommer an på hva du mener med å ikke tåle p-piller. F.eks om du får en allergisk reaksjon av dem eller noe annet? Anonymkode: aa890...86d Det står jo der…? «Gikk på p-piller i mange år før jeg begynte å få konstante småblødninger, byttet til minipille som funket i 1-2 år før det samme skjedde der...» Anonymkode: c149d...b41
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 13.54): Jeg satt inn kobberball (Ballerine) i fjor, og er forsåvidt fornøyd. Ingen bivirkninger og hadde kun litt kraftigere mens de tre første månedene, men det siste halvåret har jeg fått veldig uregelmessig mens: alt fra 22-32 dagers syklus. Er også ganske irriterende da den har gått fra 4, max 5 dager med lite til normal blødning, til 6-8 dager med lite blødning og 4 av dagene kun spotting. Tror ikke jeg kan skylde på kobberballen, for det startet 1 år etter innsetting av den. Har derfor veldig lyst til å bytte til Minera (eventuelt om noen har erfaringer med min situasjon og har testet andre?) for å forhåpentligvis slippe (nesten) hele greia! Gikk på p-piller i mange år før jeg begynte å få konstante småblødninger, byttet til minipille som funket i 1-2 år før det samme skjedde der... Vet at småblødninger og sånt er normalt de første månedene med hormonspiral, men hadde håpet at noen andre har vært i omtrent samme situasjon som meg og kan dele erfaringer 😊 Anonymkode: 22e48...703 Vanlige Ppiller og minipiller inneholder ikke det samme. Endringer i syklus kan skyldes stress, sykdom, endringer i din egen hormonproduksjon etc. Anonymkode: a40e9...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå