SeBraHaHa Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august For et vidunderlig menneske med hjerte av gull som står på for andre og seg selv. Jeg mistet dog troen på menneskeheten og blir ordentlig flau og skamfull når jeg ser kommentarfeltet. Når jeg leser kommentarfeltet hennes, blir jeg lei meg fordi vi har faktisk, selv i 2025, ikke kommet lenger når det gjelder rasisme, mobbing,eller trakassering. Hvilken gjeng med idioter er det vi oppdrar? Ja, vi har fritale, men det finnes folk som absolutt ikke burde hatt verken fritale eller tastetale. jeg håper du som en ansvarlig foreldre, tar en titt på ditt barns SoMe og følger med på hvilke digitale spor de legger igjen. Jeg heier på Anastasia og den faktiske jobben hun gjør for samfunnet og de rundt seg. Herlig jente med en positivt vibbe som fortjener så mye, mye mer🫶🏼 2 7
Morild Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Blir også flau og sjokket over det kommentarfeltet på hennes TikTok, men virker som hu klarer å stå i det og fortsetter å lage innhold, imponert over det 🙂 3
SeBraHaHa Skrevet 28. august Forfatter #3 Skrevet 28. august Hun prøver hvert fall i all sin makt å gjøre verden et litt bedre sted å være for noen. Det bør vi ta lære av. Hun er godhjerta, omsorgsfull og et bra medmenneske. Jeg skjemmes virkelig over hva idiotene bak hemmelig skjermnavn tar seg friheten til å skrive. Digitalmobbing er ikke noe vi blir kvitt de neste generasjonene hvert fall😔 Nettvett skulle vært en obligatorisk skoletime og ved innlogging på SoMe skulle bankid vært påbudt. 2 2 2
Zenhouse Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Enig med alt som er skrevet over her. Vil bare legge til at jeg er veldig imponert over «språk-øret» hennes. Hun vokste opp på barnehjem i Russland ( til hun var 4 år tror jeg) , flyttet til Bergen, flyttet så til Kristiansand som godt voksen og slår over fra bergensk til kristiansandsk som om hun skulle vært født og oppvokst der nede. 5
MzMe Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Tiara07 skrev (16 timer siden): Hvem er dette? Ei på TikTok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå