Grace Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Etter at jeg sluttet på p-spøryten har jeg fått svært mange bivirkninger og i forbindelse med dette har legen min skrevet ut p-piller som jeg skal gå på i en mnd, i håp om at ting stabliserer seg. Men jeg hadde mensen 13/03, varte da i fire dager. Og nå har jeg fått det igjen.. Betyr det at jeg kan begynne på pillen nå? Eller?
Grace Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2006 Da er det gjort. 21 dager til jeg er prøver igjen
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Spurte du ikke legen da du fikk resepten da?
minienthe Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Etter at jeg sluttet på p-spøryten har jeg fått svært mange bivirkninger og i forbindelse med dette har legen min skrevet ut p-piller som jeg skal gå på i en mnd, i håp om at ting stabliserer seg. ← hvordan bivirkninger fikk du ?
Grace Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2006 Så du måtte bare gå på de en mnd altså? ← Ja først også se om det hjelper.. Spurte du ikke legen da du fikk resepten da? ← Ehh, jo men som du kanskje vet så er det ikke vanlig å ha syklus på 13 dager.... hvordan bivirkninger fikk du ? ← Kroppen min tåler ikke karbohydrater på samme måten lenger. Det vil si at jeg bare legger på meg, har lagt på meg 25 kilo nesten... + at jeg har hatt hetetokter og litt sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå