AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:24 #1 Skrevet torsdag kl 11:24 Snakker litt hverdagslig og nedpå her, ikke typ vrikke seg rundt og lage kyssemunn. Når dere finner en kvinne sensuell og litt subtilt erotisk, hva er det hun gjør? Har det med blikk å gjøre? Kledelig sjenanse? Selvbevissthet? Fin utringning? Gange? Måten hun gjør hverdagslige ting på? Fortell! Gjerne kom med eksempel på en situasjon der du tenkte "Damn, hun der...!" Anonymkode: f8f53...58e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:52 #2 Skrevet torsdag kl 11:52 Hun er bare selvsikker og rådeilig. Spiser meg opp med blikket, og har en utstråling som tar meg på senga. Har ikke sjans til å stå imot. Spiller ingen rolle hva hun gjør, eller hva hun har på seg. Hun er et blikkfang. Tar meg selv i beundre henne. Hun er bare seg selv, og er ikke redd for å si meningen sin. Det tenner meg enormt. Det er ofte hverdagslige ting. Som når vi gjør huslige sysler. Plutselig kikker hun på meg med det lure blikket sitt. Da smelter jeg helt. Anonymkode: 590b4...aff
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:57 #3 Skrevet torsdag kl 11:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er bare selvsikker og rådeilig. Spiser meg opp med blikket, og har en utstråling som tar meg på senga. Har ikke sjans til å stå imot. Spiller ingen rolle hva hun gjør, eller hva hun har på seg. Hun er et blikkfang. Tar meg selv i beundre henne. Hun er bare seg selv, og er ikke redd for å si meningen sin. Det tenner meg enormt. Det er ofte hverdagslige ting. Som når vi gjør huslige sysler. Plutselig kikker hun på meg med det lure blikket sitt. Da smelter jeg helt. Anonymkode: 590b4...aff Takk for svar 👌🏻 Anonymkode: f8f53...58e
Sander33 Skrevet torsdag kl 12:06 #4 Skrevet torsdag kl 12:06 Blikket med øynene. Rolig og balansert. Kroppsspråket. Trygg på seg selv. Stilen hennes. Kontakt med sansene sine. Varm. Lidenskapelig. Når hun kommer hjem i yoga pants og jeg ser henne gli forbi, pene øynene, smilet, deilige store rompa og brede hofter over den midja og den deilige kroppen jeg aldri får nok av. Og når hun tar på seg brillene og har hjemmekontor. Ser ut som den deilige super-dama i office forkledning. Kjører bil. Blikket rett frem. Ser de vakre omrisset av ansiktet hennes. Lange håret. Ikke perfekt, men veldig veldig veldig søt og fin! Når hun sitter i sommerkjole på baugen av båten. Vinden blafrer. Lykke. Kunne jo fortsatt. Det holder. Hun trenger ikke gjøre så mye. Ingen sminke. Bare ekte og lidenskapelig. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:12 #5 Skrevet torsdag kl 12:12 Sander33 skrev (5 minutter siden): Blikket med øynene. Rolig og balansert. Kroppsspråket. Trygg på seg selv. Stilen hennes. Kontakt med sansene sine. Varm. Lidenskapelig. Når hun kommer hjem i yoga pants og jeg ser henne gli forbi, pene øynene, smilet, deilige store rompa og brede hofter over den midja og den deilige kroppen jeg aldri får nok av. Og når hun tar på seg brillene og har hjemmekontor. Ser ut som den deilige super-dama i office forkledning. Kjører bil. Blikket rett frem. Ser de vakre omrisset av ansiktet hennes. Lange håret. Ikke perfekt, men veldig veldig veldig søt og fin! Når hun sitter i sommerkjole på baugen av båten. Vinden blafrer. Lykke. Kunne jo fortsatt. Det holder. Hun trenger ikke gjøre så mye. Ingen sminke. Bare ekte og lidenskapelig. Nå er hun min kone også, hilsen hetero dame 😅 Anonymkode: 745bf...bee 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:16 #6 Skrevet torsdag kl 12:16 Kan ikke forklares, må oppleves! 🙂 Dessuten, ekte menn bruker vel aldri ordet sensuell!? Anonymkode: b7ddb...e55
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:35 #7 Skrevet torsdag kl 12:35 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan ikke forklares, må oppleves! 🙂 Dessuten, ekte menn bruker vel aldri ordet sensuell!? Anonymkode: b7ddb...e55 Slutt med merkelapper på andre din gjøk! Anonymkode: 590b4...aff 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:38 #8 Skrevet torsdag kl 12:38 Sander33 skrev (31 minutter siden): Blikket med øynene. Rolig og balansert. Kroppsspråket. Trygg på seg selv. Stilen hennes. Kontakt med sansene sine. Varm. Lidenskapelig. Når hun kommer hjem i yoga pants og jeg ser henne gli forbi, pene øynene, smilet, deilige store rompa og brede hofter over den midja og den deilige kroppen jeg aldri får nok av. Og når hun tar på seg brillene og har hjemmekontor. Ser ut som den deilige super-dama i office forkledning. Kjører bil. Blikket rett frem. Ser de vakre omrisset av ansiktet hennes. Lange håret. Ikke perfekt, men veldig veldig veldig søt og fin! Når hun sitter i sommerkjole på baugen av båten. Vinden blafrer. Lykke. Kunne jo fortsatt. Det holder. Hun trenger ikke gjøre så mye. Ingen sminke. Bare ekte og lidenskapelig. Hun her høres fantastisk ut! Nå ble jeg misunnelig. Anonymkode: 590b4...aff 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:45 #9 Skrevet torsdag kl 12:45 Det handler nok mye om å omgås menn på en spøkefull og hyggelig måte. En dame som smiler og tuller med en mann vil oppfattes på en helt annen måte en en dame som er alvorlig, og som snakker om vær og vind og seriøse saker. Lett berøring av andre er også en sensuell væremåte (dette er ikke greit for menn da før noen arresterer meg). Det kan naturligvis og handle litt om bekledning. En dame i tettsittende klær blir fort sett på som mer sensuell enn en dame i løs dongeribukse og allværsjakke. Anonymkode: d3d26...812
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 14.45): Det handler nok mye om å omgås menn på en spøkefull og hyggelig måte. En dame som smiler og tuller med en mann vil oppfattes på en helt annen måte en en dame som er alvorlig, og som snakker om vær og vind og seriøse saker. Lett berøring av andre er også en sensuell væremåte (dette er ikke greit for menn da før noen arresterer meg). Det kan naturligvis og handle litt om bekledning. En dame i tettsittende klær blir fort sett på som mer sensuell enn en dame i løs dongeribukse og allværsjakke. Anonymkode: d3d26...812 Løse bukser kan være veldig sensuelt. Man aner likevel de kvinnelige formene, uten å få avslørt alt. Allværsjakke og strikkegenser er kanskje ikke supersensuelt. Men her spiller oppførsel, lekenhet og gode blikk inn like mye som antrekk. At hun kan rrte meg litt, mens jeg skjønner at hun bare tuller med meg. Da ksn jeg begynne å fantasere om henne naken Anonymkode: 9bc4b...433
Katten.2.0 Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Det kommer veldig an på relasjonen jeg har til kvinnen. Litt usikker på om dette er litt på siden av det du spør om, TS, men prøver likevel. Jeg husker en kvinne på studiet som var noen år eldre enn meg (15+), og hun var utrolig attraktiv. Hun hadde et fantastisk smil, et blikk som viet deg oppmerksomheten og bar seg med selvtillit. Ikke at hun utstrålte at hun syntes hun var deilig, hun var helt normalt kledt og gjorde aldri noe "mer" ut av seg, men det var en trygghet i bevegelsen hennes, måten hun pratet på og tankene sine. Det ble nesten noe mellom oss en kveld, men da hun var og sikkert fortsatt er gift, klarte vi begge å kontrollere oss til slutt. Hvis det er noen jeg flørter med, så er vi tilbake til utstrålingen og måten hun flørter på. Jeg liker den dansen man har i starten av en relasjon, på en date, på byen eller hvor man er. Hvor det er avklart at man er overfladisk tiltrukket av hverandre, men hvor man prøver å finne ut av hvem den andre er. Samtalen kan være om noe helt hverdagslig, men blikket og smilet viser at det pågår en annen samtale som ikke føres i ord. Det er lite som er så fortryllende som en kvinne som er både selvsikker og setter pris på å flørte. Er det noen jeg har en relasjon til er stort sett det meste tiltrekkende. Jeg kan bli tiltrukket av bare hudfargen i seg selv, for jeg vet hvordan fargespillet er under klærne hennes, hvordan hver centimeter av kroppen hennes smaker, og hvordan jeg kan lage røde vakre merker på kroppen hennes. Det kan være et blikk fra henne, et tonefall, at hun erter meg eller viser omsorg for meg. Det kan være følelsen av varmen hennes inntil kroppen min - det meste. Når det kommer til det fysiske er jeg en rumpemann, men jeg synes på mange måter at rumper og pupper er litt for "vanlig" til at det vekker noe annet enn den overfladiske kåtheten. Det er så mange som har helt fantastiske rumper, og jeg er generelt sett glad i pupper, så det er lite individuelt. Ting som jeg har lagt merke til som gjør meg mer tiltrukket av noen (som jeg må ha en viss relasjon til, det er sjeldent jeg er genuint tiltrukket av folk på gata utover å tenke "hun var pen" - og vi er velsignet med mange pene/vakre kvinner i Norge): Vakkert smil. Det er lite annet som gjør at beina mine blir gele som et vakkert smil (med vakre øyne). Sleng på smilehull eller at hun halvveis rynker på nesa mens hun smiler, og jeg er solgt. Vakker nese. Noen har bare vakre neser, og jeg liker det. Hvordan hodeformen og nakken framheves av en stram hestehale. En vakker nakke som jeg kan se for meg å kysse eller legge hånden rundt. Elegante hender, hvor jeg kan ta meg selv i å tenke på hvordan fingrene hennes føles på kroppen min. En gjennomført stil i seg selv kan ha en form for erotikk over seg, bare i utstrålingen til den som bærer stilen. Latter. Andre ting som er litt utenom det normale, men gjerne krever en litt mer intim situasjon, er armhulene når hun strekker på seg, eller muskelfestet på innsiden av låret som strammes når man sprer beina - fordi disse synene er gjerne noe jeg ser under sex, og dermed blir dem seksuelt ladet for meg. 1
Snok1 Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden For meg ligger det i et fast blikk og gjerne et skjevt smil. Når hun signaliserer at hun ser gjennom meg og likevel liker det hun ser. Hun kan være høy eller kort, slank eller rund, blond, rød eller mørk, men hun har alltid god holdning, svai korsrygg og blikket hevet. Hun er selvstendig, men har lavt markeringsbehov. Hun er like lite glad i drama som jeg er, og hun er en fantastisk kysser.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Mange damer har en egen måte å fremstå sensuell på, det er noe underfundig og litt vanskelig definerbart. Så når jeg ble sittende og tenke på dette, så var det en butikkansatt som først dukket opp. Dette er på en butikk jeg frekventerer kanskje en gang i uken. Det begynte med at jeg spurte henne om hjelp til å finne noe, hun møtte meg med et stort selvsikkert smil og geleidet meg til riktig plass og var genuint hyggelig på en uderfundig måte, og jeg sto igjen og tenkte dette var spesiellt. Ser henne når hun fyller på varer så er hun supereffektiv, men bevegelsene er uanstrengt og det minner meg om en flyvertinne som klargjør kabinen for takeoff. Ser ut som hun trives i jobben og gjør alt med et smil, når hun beveger seg så ser det ut som hun svever bortover, og jeg aldri sett noen som har kledd en butikkuniform så bra før. I ettetid så har jeg følt at hun har tatt øyekontakt og smilt når jeg har passert henne i butikken, ikke lenge nok til at jeg kan være sikker, men lenge nok til at jeg undrer litt, og det gir meg en liten godfølelse, men tenker allikvel at det er jeg som projisjerer beundringen som jeg har i underbevisstheten. Sist gang jeg passerte henne når hun kom svevende imot meg, så sa hun klart og tydelig hei med et påfølgende smil, smilet som får meg til å gå å tenke på henne resten av dagen. Hun får meg til å føle en connection, samtidig som jeg ikke stoler på at jeg tolker det riktig. Men jeg klarer liksom ikke helt å slippe det heller, spesiellt ikke etter episoden der hun sto 20 meter unna, og jeg bare følte blikket festet seg i mitt, og igjen ikke lenge nok til at det blir pinlig, men lenge nok til at man føler noe. Anonymkode: e7eb0...cd6
Sander33 Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 14.45): Det handler nok mye om å omgås menn på en spøkefull og hyggelig måte. En dame som smiler og tuller med en mann vil oppfattes på en helt annen måte en en dame som er alvorlig, og som snakker om vær og vind og seriøse saker. Lett berøring av andre er også en sensuell væremåte (dette er ikke greit for menn da før noen arresterer meg). Det kan naturligvis og handle litt om bekledning. En dame i tettsittende klær blir fort sett på som mer sensuell enn en dame i løs dongeribukse og allværsjakke. Anonymkode: d3d26...812 Sensuell er mer ikke-verbal. Hun er sensuell bare med måten hun er på.. berøringer, måten hun beveger seg på. Den er ikke verbal, ord: da er hun hyggelig, glad og leken slik du beskriver. Det er ikke sensualitet men mer lekenhet. Sensuell med klær, det heter sexy. Sensuell er mer sansende, og refererer til sansene, ikke klær.. https://youtu.be/4GA00Loq09g?si=JRHDF6_eyjGGQCj-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå