Gå til innhold

Menn - hva gjør en kvinne sensuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker litt hverdagslig og nedpå her, ikke typ vrikke seg rundt og lage kyssemunn.

Når dere finner en kvinne sensuell og litt subtilt erotisk, hva er det hun gjør? Har det med blikk å gjøre? Kledelig sjenanse? Selvbevissthet? Fin utringning? Gange? Måten hun gjør hverdagslige ting på? 

Fortell! Gjerne kom med eksempel på en situasjon der du tenkte "Damn, hun der...!" 

Anonymkode: f8f53...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er bare selvsikker og rådeilig. Spiser meg opp med blikket, og har en utstråling som tar meg på senga. Har ikke sjans til å stå imot.

Spiller ingen rolle hva hun gjør, eller hva hun har på seg. Hun er et blikkfang. Tar meg selv i beundre henne. Hun er bare seg selv, og er ikke redd for å si meningen sin. Det tenner meg enormt.

Det er ofte hverdagslige ting. Som når vi gjør huslige sysler. Plutselig kikker hun på meg med det lure blikket sitt. Da smelter jeg helt.

Anonymkode: 590b4...aff

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun er bare selvsikker og rådeilig. Spiser meg opp med blikket, og har en utstråling som tar meg på senga. Har ikke sjans til å stå imot.

Spiller ingen rolle hva hun gjør, eller hva hun har på seg. Hun er et blikkfang. Tar meg selv i beundre henne. Hun er bare seg selv, og er ikke redd for å si meningen sin. Det tenner meg enormt.

Det er ofte hverdagslige ting. Som når vi gjør huslige sysler. Plutselig kikker hun på meg med det lure blikket sitt. Da smelter jeg helt.

Takk for svar 👌🏻

Anonymkode: f8f53...58e

Skrevet

Blikket med øynene. Rolig og balansert. Kroppsspråket. Trygg på seg selv. Stilen hennes. Kontakt med sansene sine. Varm. Lidenskapelig. 

Når hun kommer hjem i yoga pants og jeg ser henne gli forbi, pene øynene, smilet, deilige store rompa og brede hofter over den midja og den deilige kroppen jeg aldri får nok av. 

Og når hun tar på seg brillene og har hjemmekontor. Ser ut som den deilige super-dama i office forkledning. 

Kjører bil. Blikket rett frem. Ser de vakre omrisset av ansiktet hennes. Lange håret. Ikke perfekt, men veldig veldig veldig søt og fin! 

Når hun sitter i sommerkjole på baugen av båten. Vinden blafrer. Lykke. 

Kunne jo fortsatt. Det holder. Hun trenger ikke gjøre så mye. Ingen sminke. Bare ekte og lidenskapelig. 

• Liker 1
Skrevet
Sander33 skrev (5 minutter siden):

Blikket med øynene. Rolig og balansert. Kroppsspråket. Trygg på seg selv. Stilen hennes. Kontakt med sansene sine. Varm. Lidenskapelig. 

Når hun kommer hjem i yoga pants og jeg ser henne gli forbi, pene øynene, smilet, deilige store rompa og brede hofter over den midja og den deilige kroppen jeg aldri får nok av. 

Og når hun tar på seg brillene og har hjemmekontor. Ser ut som den deilige super-dama i office forkledning. 

Kjører bil. Blikket rett frem. Ser de vakre omrisset av ansiktet hennes. Lange håret. Ikke perfekt, men veldig veldig veldig søt og fin! 

Kunne jo fortsatt. Det holder. Hun trenger ikke gjøre så mye. Ingen sminke. Bare ekte og lidenskapelig. 

Nå er hun min kone også, hilsen hetero dame 😅

Anonymkode: 745bf...bee

Skrevet

Kan ikke forklares, må oppleves! 🙂 

Dessuten, ekte menn bruker vel aldri ordet sensuell!?

Anonymkode: b7ddb...e55

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan ikke forklares, må oppleves! 🙂 

Dessuten, ekte menn bruker vel aldri ordet sensuell!?

Anonymkode: b7ddb...e55

Slutt med merkelapper på andre din gjøk!

• Liker 1
Skrevet
Sander33 skrev (31 minutter siden):

Hun her høres fantastisk ut! Nå ble jeg misunnelig.

Skrevet

Det handler nok mye om å omgås menn på en spøkefull og hyggelig måte. En dame som smiler og tuller med en mann vil oppfattes på en helt annen måte en en dame som er alvorlig, og som snakker om vær og vind og seriøse saker. Lett berøring av andre er også en sensuell væremåte (dette er ikke greit for menn da før noen arresterer meg).

Det kan naturligvis og handle litt om bekledning. En dame i tettsittende klær blir fort sett på som mer sensuell enn en dame i løs dongeribukse og allværsjakke.

Anonymkode: d3d26...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...