Gjest ~Ronja~ Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 saltvannsbad og sol! Sol er det vel dårlig med for tiden,men på apotek og helsekost får man kjøpt havsalt til å ha i badevannet!
Gjest ~Ronja~ Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Også er det lurt å unngå alt som kan virke irriterende på huden direkte på kroppen,som for eksempel ullplagg.
Eva28 Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 saltvannsbad og sol! Sol er det vel dårlig med for tiden,men på apotek og helsekost får man kjøpt havsalt til å ha i badevannet! ← Har du erfaring med det selv at dette er bra?? har selv ei tantunge som blir dobbelt så værre når hun bader i salt vann.. Selv har jeg hatt atopisk eksem i alle år, har det fortsatt, og det eneste som har hjulpet på meg og mange jeg kjenner er A-krem. Jeg brukte hydrokortison når jeg var tenåring og resultatet da ble piggmentflekker på huden som aldri forsvant, helt til jeg begynte med A-kremen da kom hudfarven tilbake igjen Tror det kommer litt ann på hvor stort område dette er på kroppen og hvor hissig den er.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Kaliumperganant til bade vannet, fåes kjøpt på apoteket. Fungerer på mine barn.
Gjest ~Ronja~ Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Har du erfaring med det selv at dette er bra?? ← Jepp!!
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Jeg drikker aloe-vera fra forever living, i begynnelsen brukte jeg også en av kremene de har. Det er det eneste som har gjort at jeg har blitt helt kvitt det.
Eva28 Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Jeg drikker aloe-vera fra forever living, i begynnelsen brukte jeg også en av kremene de har. Det er det eneste som har gjort at jeg har blitt helt kvitt det. ← ja den har jeg hørt at er veldig effektiv
Pludre Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 Hei Prøv å gi tilskudd av omega 3 eller gjerne Udos Choice, dette er en olje som inneholder omega 3-6 og 9, og gutten min ble helt bra når vi ga ham dette. Blandet også denne oljen med spenol, og smurte med og resultatene var utrolige, selv faslegen vår var helt overgitt.... Bare send meg en PM hvis du vil vite mer.... Hilsen Pludre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå