Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet av kjæresten min ute på byen en kveld. Jeg opplevde ikke at det skjedde noe dramatisk den kvelden, så jeg ble ganske overrasket. I forkant følte jeg at vi hadde delt mange fine øyeblikk sammen, selv om vi hadde noen små utfordringer innimellom – men jeg trodde vi kunne komme oss gjennom dem.

Dagen etterpå fikk jeg en melding på Snapchat hvor han skrev at han hadde innsett at forholdet ikke var sunt for ham, at han ikke klarte mer, men at han ønsket meg lykke til videre og håpet vi kunne være profesjonelle på jobb. Vi jobber ikke veldig tett, men kan se hverandre innimellom.

Jeg valgte å ikke svare på meldingen.

Hva tenker dere – er det forståelig at jeg ikke svarte, eller ville dere gjort det?

Anonymkode: 41cea...08a

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingen betydning. 

Anonymkode: aa54b...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var feigt av ham. Jeg hadde ikke svart om jeg var deg. Håper du får det bedre etter hvert. Du fortjente ikke å bli behandlet sånn.

Anonymkode: 0bcf3...72f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis forholdet ennå var ferskt og det han sier har en sannhet i seg (ref usunt), så hadde jeg kunnet latt være, men har man vært sammen i lengre tid så hadde jeg svart at dette må vi jo kunne prate om. 

Anonymkode: cc1b1...8ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis forholdet ennå var ferskt og det han sier har en sannhet i seg (ref usunt), så hadde jeg kunnet latt være, men har man vært sammen i lengre tid så hadde jeg svart at dette må vi jo kunne prate om. 

Anonymkode: cc1b1...8ad

hva skal man prate om når han sier han føler det ikke er liv laga? Spiller ingen rolle hvor lenge man har vært sammen når den ene parten sier at dette ikke er bra for meg så jeg vil avslutte denne relasjonen. Da er det ikke mer å snakke om, da handler det om å respektere seg selv og den andre såpass at man avslutter uten mer drama.

Anonymkode: 574bd...eef

Skrevet

Meldingen hans var jo en forklaring på hvorfor du ble dumpet, og en bekreftelse på at han mente det. Jeg tror ikke han forventer et svar på den. Hvis du vil, så kan du jo svare at det ikke blir noe problem å jobbe sammen og at du ønsker ham også lykke til videre. Men det er ikke nødvendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare svart ok

også slette vedkommende fra snap 

Anonymkode: 2fa2b...777

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde bare svart ok

også slette vedkommende fra snap 

Anonymkode: 2fa2b...777

Dette! Hadde nok lagt til et smiletegn etter ok også. Noe sånt: 🤡

Anonymkode: 9c98d...f3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ville ikke svart og blokkert han på Snap

Tenker du på hva han mener med "ikke sunt", for det hadde jeg kanskje hengt meg opp i. Fordi vi er kollegaer eller at jeg framstod som ei toxic kjerring ? 

Anonymkode: 2754f...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville svart med denne: 👍

Anonymkode: 9d455...c35

Skrevet

Jeg hadde takket for oppklaringen, og ønsket han lykke til videre. Hadde ikke slettet han fra snap. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere jobber samme sted, så da får du være litt profesjonell tilbake. Du fikk jo en forklaring og kan svare noe sånt som at du håper dere fortsatt kan være gode kolleger og at du ønsker ham masse lykke til videre. Om du lurer på hva han mente med det han skrev kan du fint spørre om det også.

Anonymkode: 416d5...db3

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt ok å ikke svare. Det er vel et par uker siden dette skjedde nå? Har du møtt på han i ettertid? 

Anonymkode: b0dcd...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Grønn tommel opp hadde han fått

Anonymkode: ebe29...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...